RS2 tåkelys-innfestning? hjelP?

Anbefalte innlegg

heisann, har en rs2 fanger som jeg skal sette inn tåkelyktene i, men finner ingenting å feste disse i?

har noen ett bilde av tåkelyset monter uten blinklys? slik att jeg ser hvordan dette er festet? virker for meg som om det skal være en brakket der..

fangeren er original, det samme med lyktene..

takker for alle svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror kanskje jeg har funnet att det er noe jeg mangler, kan det stemme att disse skal monteres først?

lykteholdere.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De skal på først ja, også skal blinklysa føres under de hakene på toppen av bildet . tåkelysa skal skrues i det hullet som er i bunn.. som må gjøres før du setter på blinkers

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har du helt rett i: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahh, :) takker for svar.. ingen som tilfeldigvis har noe slikt? dyre hos møller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har enten noe slikt liggendes? eller kanskje noen har etka som kan gi meg delenr? møller skjønte jo seff ikke hva jeg mente da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen? :)

Disse nr kommer opp i akte under RS2, men det er ikke noe bilde av de: klø :

Holder for tåkelyskaster høyre/venstre

8A0 941 707

8A0 941 708

Så jeg prøvde å google de og da endte jeg opp i denne tråden: http://www.meckisforum.de/phpBB2/viewtopic.php?p=695656

Av det lille jeg forstår tysk skal disse nr være riktig (se inlegg av "TGG" litt ned på side 87

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse nr kommer opp i akte under RS2, men det er ikke noe bilde av de: klø :

Holder for tåkelyskaster høyre/venstre

8A0 941 707

8A0 941 708

Så jeg prøvde å google de og da endte jeg opp i denne tråden: http://www.meckisforum.de/phpBB2/viewtopic.php?p=695656

Av det lille jeg forstår tysk skal disse nr være riktig (se inlegg av "TGG" litt ned på side 87

takker og bukker :)

da skal jeg prøve på møller igjen og se om det ordner seg :D

Takker Magnus :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.