#1 Skrevet Juni 12, 2007 Er det noen som har koblingskjema til golf II gti?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2007 Jeg har i Haynes-boka min...noe spesielt du tenker på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2007 http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page09_g2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2007 Jeg har i Haynes-boka min...noe spesielt du tenker på? Skulle hatt hele koblingskjemaet. Må legge opp mesteparten på nytt. Du har vel ikke mulighet for å sende det til meg?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2007 Skulle hatt hele koblingskjemaet. Må legge opp mesteparten på nytt. Du har vel ikke mulighet for å sende det til meg?? Hvis du trenger alt sammen så vil jeg anbefale deg å gå på nærmeste bilutstyrsbutikk og kjøpe Haynesboken. Koster ikke mange kronene og gir deg alt av koblingsskjemaer på de ulike modellene...i tillegg til alt det andre om bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...