#1 Skrevet Juni 12, 2007 Søndag 17.juni kl.15.00 bak Bunnpris sluppen skal vi ha et lokallagtreff igjen. Skal da informere litt om Utstillingstreffet som vi skal ha på Orkdal Bil i September. Blir d bra vær, så kjører vi en tur og viser oss frem! Jeg har jobb på Søndagen, men skal prøve å bli ferdig til treffet likevel! Velkommen skal dere være alle sammen. For de som ikke vet hvor vi treffes, kan dere ringe meg ( 924 67 817 ). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2007 Denne gangen skal jeg jammen stille jeg også... Endelig fått bilen på veien igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2007 Er altså bak Bunnprisen på Nidarvoll vi bruker å stå (vis a vis Mc Donalds og Statoil). Dvs på motsatt side av Bratsbergveien som Shell Bilbyen. Hvis det fremdeles skulle være uklart hvor det er, så får dere bare skrike ut! Tenkte å prøve å dra meg avgårde på dette selv, så satser på at været holder seg, og at det kommer litt folk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2007 Noen som kan ta med seg Vag-kom å ta en kjapp titt på bilen min? Tror jeg har en tempføler som ikke viser rett. Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2007 Lurer på om mr. Bakken ikke har en slik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 16, 2007 Blir ikke noe treff på meg denne gangen heller. Ødelagt ryggen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 16, 2007 Blir ikke noe treff på meg denne gangen heller. Ødelagt ryggen... Du får komme sterkere tilbake neste gang da! God bedring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 16, 2007 skal døpe arvingen i morgen så det blir nok dårlig med treff på meg og gitt,, så reiser jeg sørover på mandag og blir der til i august, men dere får ha en fin sommer da og så sees vi i august GOD SOMMER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 16, 2007 e ska da prøv å ta me en tur da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 17, 2007 Bra oppmøte i dag! Kom en del andre også, som ikke er medlem da, men det er jo gøy at det kommer noen fra andre miljø også da! Ble ikke noe cruising, men en tur på Macern ble det! Så takk for et bra treff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 17, 2007 Hadde planer om å komme jeg også. Men ble jobb:( Får satse på det neste gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 17, 2007 Var greit oppmøte i solskinnet i dag ja Tok som vanlig ingen bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...