#1 Skrevet Juni 12, 2007 Jeg og Ole Johnny var en tur på Møller i dag å så en ny blå Golf R32, noen her i sona som har investert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2007 Jeg TROR jeg møtte en ny S8 på veien isted. Muligens demo-biler på besøk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2007 Ja såg den bilen ute på en kjøre tur, nåtte nok snu me litt etter den ja. Trur de va noke som skjedde der for de sto ekstremt me heilt nye golfa på hvite skilt utafor pluss grind til bak sida va open, kansje de va prøve tura for dei som jobba der??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 12, 2007 Skal ikke se vekk i fra det, R32en var DL reg. om jeg ikke tar helt feil. Var blandt annet nye Golf stasjonsvogn, EOS, Touran og noen til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 12, 2007 R32 var DL registrert ja. Jeg så den i stad og den var bare nydelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 12, 2007 Jeg så en svenskregistrert R32 i dag.. Møtte den i breivika rett nedom Bilextra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 13, 2007 Jeg så en svenskregistrert R32 i dag.. Møtte den i breivika rett nedom Bilextra.. Det er Jimmie sin bil det......medlem i klubben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 13, 2007 Jeg og Ole Johnny var en tur på Møller i dag å så en ny blå Golf R32, noen her i sona som har investert? Jeg var der inne i dag med håp om å prøve den,men den var der bare i går. Det var et internt opplegg for ansatte og familie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 13, 2007 Dårlig gjort at dei ikkje sku ha bilane her til utstillinga på søndag da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 13, 2007 Jeg fikk teste den blå R32'en i går: cool : edit* også Touareg V6 TDI og EOS 200hk Tfsi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 15, 2007 Det er Jimmie sin bil det......medlem i klubben Den var fet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 15, 2007 Den var fet;) No ble bilen min gla;) Får håpe ho kommer seg ut på autoslalom imorgen, no når ho fikk litt skryt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 19, 2007 No ble bilen min gla;) Får håpe ho kommer seg ut på autoslalom imorgen, no når ho fikk litt skryt. Synn ej ikkje fikk me mej det da... :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 20, 2007 Jeg fikk teste den blå R32'en i går: cool : edit* også Touareg V6 TDI og EOS 200hk Tfsi Kan skrive under på at R32 er morro ja.... fullt pådrag rundt 3000 rpm med alle vinduene nede i tåsentunellen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...