#26 Skrevet Juni 23, 2007 Syntes disse "vi må roe oss ned og tenke på andre i trafikken" trådene er patetisk.... 90% her inne skriver en ting og gjør en annen......... Er vel ingen her inne som noensinne har kjørt svin ???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 23, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=jdRhHOhTgm4&mode=related&search= Denne var nok så tankevekkende! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 23, 2007 Er vel ingen her inne som noensinne har kjørt svin ???? akkurat det jeg mener... vi er jo engler alle sammen: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 23, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=jdRhHOhTgm4&mode=related&search= Fy F... den reklame filmen fikk det til å gå kaldt ned over ryggen min: eek : . Har ALDRI kjørt med promille, men likevel. Hjalp vell ikke akkurat at junior (fyllte 3 år i går) kom og skulle opp på fanget mens jeg satte og så på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 24, 2007 Dette en tankevekker som sitter. Det blir enda værre med barn innblandet. Det og kjøre i påvirket tilstand er på tryne. Men det er flere enn vi tror som gjør dette hver eneste dag. Så det er ïkke alltid det hjelper og kjøre pent, siden vi sjelden eller aldri er alene på veien. Men hvis vi kjører som folk så er det ihvertfall litt færre ute på veien som tøyer grensene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 24, 2007 Dette en tankevekker som sitter. Det blir enda værre med barn innblandet. Det og kjøre i påvirket tilstand er på tryne. Men det er flere enn vi tror som gjør dette hver eneste dag. Så det er ïkke alltid det hjelper og kjøre pent, siden vi sjelden eller aldri er alene på veien. Men hvis vi kjører som folk så er det ihvertfall litt færre ute på veien som tøyer grensene. Bra sagt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...