#1 Skrevet Juni 12, 2007 Hey Jeg har en Golf cab 1,8 1990! Problemet er at når motoren går på tomgang, går den litt ujevnt! Turtallet går litt opp og ned, så finner den som regel riktig turtall og ligger riktig helt til neste stopp (F.eks lyskryss).. så er det på ann igjen! det virker ikke som om det har noe og si om motoren er varm eller ikke! Er det noen som har peiling på hva det kan være??? Takker for svar Uno 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2007 Tomgangsregulatoren kan det jo være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2007 Eller lambda sonde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2007 Hvordan finner jeg ut hva det kan være, sånn helt sikkert? Er det noe forskjellige "symtomer"? Uno 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2007 tomgangsregulatoren mener jeg det går an å rense da. Med bensin og trykk-luft. Hvordan er bensinforbruket da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2007 Den bruker ca. 0,8 på blandet!! så det er ikke så gærent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 13, 2007 Prøv å rense/bytte tomgangsregualtoren du. Golf 1,8 har for det meste rimelige deler til motoren, unntat forgasseren, så at den koster noe mer enn et par hundrelapper har jeg vanskelig for å tro. Søkte på mekonomen, fant den desverre ikke der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 14, 2007 Takker! da prøver jeg det og ser om det hjelper!! Uno 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 17, 2007 Har samme problem med a3'n. Funnet ut hva som forårsaket problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 18, 2007 Hei igjen! Er det dette som er tomgangsregulatoren?? Noen som vet? Uno 18062007(003).jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...