#51 Skrevet Juni 21, 2007 Sort ballong med strips eller selvvulkende tape.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juni 21, 2007 Sort ballong med strips eller selvvulkende tape.. Enig med Bjørn, og bra det ble bedre Robert. Servotronic skal jo egentlig være fartsavhengig, slik at rattet er lett i lav hastighet og bli tyngre i høyere hastighet, men det er nok flere av disse gamle bilene våre dette ikke fungerer optimalt på lengre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Februar 14, 2011 jaja... noke nytt på tapeten her da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Februar 14, 2011 Nå har jeg solgt s4 min. Men styringen ble mye bedre da jeg fikk koblet ut denne "ekstra" servo styringen. Den er tyngre å dra på rattet ved lav hastighet, men det syns jeg var mye mye bedre. Kan anbefalles til alle som har denne servo tingen Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...