#1 Skrevet Juni 13, 2007 hei.. jeg titta neddi motor rommet mitt nå.. og der hvor clutch luftinga og gir velgeren går i ett oppå kassa sitter det ett kontakt stykke.. går to ledninger inn på den, og begge ser rett å slett klipt av.. har dette noe å si?? har tydeligvis kjørt med det lenge så lenge.. men kjekt å vite om dette er dumt. tok bilde men får ikke lagt dem ut før i kveld en gang.. for det som falt meg inn var om dette kan ha noe med turtallsperra?? eller noe annet nyttig på bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2007 Du skal ikke tilfeldigvis ha navigasjon med tv? Uten at jeg vet hvordan det gjøres snakkes det om å kutte noen ledninger for å fjerne det at tv bildet forsvinner når bilen settes i fart/gir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2007 hmm.. har da ikke planer om det da men.. for ser ut som ledningene er klipt av for mange herrans år siden:P hehe bare lurte på om dette var farlig jeg.. så ikke helt riktig ut igrunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2007 Formulerte meg litt feil der ser jeg. Spørsmålet var om du har det montert i bilen orginalt. Men når du ikke har det har jeg ingen flere tips å komme med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...