ledning kuttet av på girvelgern

Anbefalte innlegg

hei.. jeg titta neddi motor rommet mitt nå.. og der hvor clutch luftinga og gir velgeren går i ett oppå kassa sitter det ett kontakt stykke.. går to ledninger inn på den, og begge ser rett å slett klipt av.. har dette noe å si?? har tydeligvis kjørt med det lenge så lenge.. men kjekt å vite om dette er dumt. tok bilde men får ikke lagt dem ut før i kveld en gang.. for det som falt meg inn var om dette kan ha noe med turtallsperra?? eller noe annet nyttig på bilen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal ikke tilfeldigvis ha navigasjon med tv? Uten at jeg vet hvordan det gjøres snakkes det om å kutte noen ledninger for å fjerne det at tv bildet forsvinner når bilen settes i fart/gir.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. har da ikke planer om det da men.. for ser ut som ledningene er klipt av for mange herrans år siden:P hehe bare lurte på om dette var farlig jeg.. så ikke helt riktig ut igrunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Formulerte meg litt feil der ser jeg. Spørsmålet var om du har det montert i bilen orginalt.

Men når du ikke har det har jeg ingen flere tips å komme med

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.