#1 Skrevet Juni 13, 2007 For dem som kanskje ikke har fått det med seg så er det blitt laget lokkallags T-shjorter jeg har dem hos meg nå hvis noen er intrisert, prisen er kr 100 eventuelt pluss porto størelser er s,m l,xl,xxl så vidt jeg telte i dag så er det igend 3 av både s og m så her må dere være raske. 8 av l og xl og 5 av xxl så det misnker på send meg pm, mail(olavsalv@online.no) eller ring meg på 45678499 skal prøve og få lagdt ut bilde av dem etter vært 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2007 T-skjorter vel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2007 Men ingen i small eller medium? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2007 T-skjorter vel... pirk ja ja T-shorter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2007 har kanskje medium, husker du roar he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 14, 2007 De finnes i S,M,L,XL og XXL.. Står i hvertfall det på fakturaen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 14, 2007 skal gå igjendom esksen i dag jeg, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 14, 2007 Se oppdatert liste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 14, 2007 Eg har liggandes lageret på Gjøvik, ring eller send tekstmelding på 95 83 94 88 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 15, 2007 Eg har liggandes lageret på Gjøvik,ring eller send tekstmelding på 95 83 94 88 Jeg tar gjerne 2stk Large! har jo tross alt lagd denna logoen, så får sikre meg et eksemplar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 15, 2007 Eg har liggandes lageret på Gjøvik,ring eller send tekstmelding på 95 83 94 88 Hvor kan disse hentes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 15, 2007 meg vil ha en i XXL ta kontakt totta!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 15, 2007 Hvor mye koster det å sende dette i posten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 15, 2007 Hvor mye koster det å sende dette i posten? ca 50kr tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 15, 2007 Jeg tar gjerne en i Small-størrelse! Hvis du har igjen Tor Olav så kommer jeg innom deg og henter hvis ok! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 16, 2007 Jeg tar gjerne en i Small-størrelse! Hvis du har igjen Tor Olav så kommer jeg innom deg og henter hvis ok! oki dette veit du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 16, 2007 Tar en i medium eller large jeg - spørs på hvordan de er i størrelsen. Kan komme oppom deg å hente en av de førstkommende dagene Tor Olav. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 16, 2007 oki, den er i orden, bare og reingemeg først så jeg er hjemme, ellers så har jeg alltid med meg t-shortene i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 16, 2007 Jeg tar 2 i Large. Kan jeg hente de hos deg Roar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 16, 2007 oki dette veit du jeg ringer deg imorgen (søndag) tor olav! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 17, 2007 1 stk. i large, takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 17, 2007 Det blir og få kjøpt t-sjorter på lokkallags møtet i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 17, 2007 Jeg tar 2 i Large.Kan jeg hente de hos deg Roar? Jepp, er på Skattum kvar dag, eller i Bondelia på kveldstid... tlf 95 83 94 88 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 17, 2007 Jepp, er på Skattum kvar dag, eller i Bondelia på kveldstid...tlf 95 83 94 88 Ok. Ringer deg i morgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 20, 2007 er 50kr i frakt for dem som vil ha dem tilsent. uansett om det er en eller 2, er det flere vil prisen øke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...