#1 Skrevet Juni 13, 2007 Prøvde og få svar på dette i tuning delen men var vist ingen som viste interesse nok til og hjelpe en stakkar der. Så! Problemet er at etter jeg monterte eksos fra simons (cat back) Så har nå lyden blitt litt bedre er fortsatt litt i minste laget, men alle andre jeg har snakket med sier det er en lang inkkjørings periode på dette før det gir noe godt. (Nær venn måtte kjøre sitt i 2 år før det virkelig låter) Men nå har det begynt og gi en merkelig lyd fra seg den kommer kun ved en gitt belastning på et vist turtall. har funnet ut at det er i slakk motbakke som i 0,10% helling eller noe og rundt 1900rpm men også rundt 2500rpm og bare ved lett pedal trykk, ikke noe fjøla i bunn liksom. Lyden som kommer høres ut som den du har når du har vondt i magen, det er rett og slett som om lyden vil ut men ikke klarer. Noen ideer? Bilen er en a4 1.8T Kun byttet luft filter og eksos, det er en aeb motor. kan jo også nevne at lyden ikke kom før jeg byttet ut den ødelagte resirk ventilen, bare i en ny orginal en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...