en liten utfordring på jobben!

Anbefalte innlegg

En 2001 passat med en fin v6 2,d tdi.

Som har rasa.! da må det fikses. og den oppgaven fikk jeg.!

Av med topper og overhaling av de med nye kammer og ventiler.

Dette er kose jobb. selv om alt er i mot meg som skruer og bolter. men sånn er livet.

DSC00390.jpg

DSC00391.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kosejobb detta da.. letter og fine å skru på ;) lekt mye med sånne motorer jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kammene som har tatt kvelden her el?

Kaprer tråden din litt iom at vi er inne på 2.5tdi

Fatter har en A6 2001 med samme motor som plutselig stoppet i fart i går. VagCom sier at den ikke får communication med Injection pump, er det dieselpumpa som er gåen? Sjekket pris på den, 20 feite laks.. Finnes det noen billigere alternativ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nja...hørs vel mere ut som noe elektrisk her vel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var en vippe arm som hadde knekt. som resulterte i at alle andre knakk. fant en hel:p

Og kamhjulet røyk og tannreima satt seg fast og ødla så å si all plastik.:P

kommer ikke inn på pumpa? ehh. Det er så vanskelig å si her å nå.

Men kan jo hende det er den som har tatt kvelden. men det er bare å ta opp den ene dysa. løsne den å dra bilen på startern å se om det kommer no guffe ut. men det må feilsøkes på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom ikke noe diesel ut, men det er nok fordi hjernen ikke "ser" pumpen.. Fikk beskjed om at pumpa må overhales og elektronikken byttes..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt surt å kjøpe seg tdi for å spare på drivstoff utgiftene og måtte ut med x-antall tusen på reparsjoner som dette. Mye kommer en sånn jobb på?(tenker på overhaling av motor)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenker du på motoren som jeg driver med?

På møller så koster det sinnyke summer. jeg tror han karern betaler rundt en 60 lapper jeg. med nyoverhalte topper og alt arbeidet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.