Anbefalte innlegg

Har Nexen N3000 225/45-18. Sporer, Støyer, å sitter som sommerdekk vinterstid. Med andre ord Dritt. Slites å fort, hadde nye nexen N 2000 på Avanten å de samla noe jælig med stein å strøsand i tilleg.

Man får det man betaler for helt enkelt, koster jo å utvikle gode dekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nexen er ikke så verst dekk.. men det et klart at det finst bedre dekk på vått føre..

Anbefaler Goodyear F1! Beste dekket jeg noe gang har kjørt på!

Ja, det vil je også si:D På gamle bilen min hadde jeg 225/40-18 med Goodyear F1 :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og en kompis kjøpte dekk sammen nå nylig, jeg kjøpte Falken Ziex og han kjøpte de billigste dekkene vi fant hos Dekkonline i 16", tror faktisk dem er regummiert:p

Så her en kveld skulle han levere bilens sin på et verksted og jeg skulle plukke ham opp, på vei dit gassa vi litt og da vi skulle svinge av hadde vi begge bra fart, la merke til at han kom sinnsykt nært meg når jeg bremset og tutet på meg, så jeg måtte svinge av i ganske bra fart, og han fortsatte rett forbi avkjørselen med tente bremselys.

Det regnet relativt mye akkurat da og endel vann på veien, men jeg tipper han trengte 10-15meter ekstra for å bremse ned fra samme fart.: eek :

Eneste han svarte etterpå var: "Drittdekk"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører selv med Aurora-dekk (225/45-17) på 100'n og er veldig fornøyd med tanke på pris (ca. 900/stk inkl omlegging) Er noe støy og sporing på slitte veier, men de har meget godt grep både på vått og tørt. Har kjørt ca. halvannen sesong, og er ikke store slitasjen på dem. Den lokale sjappa hvor jeg kjøpte dem garanterte at jeg ikke ville finne bedre dekk her i byen til prisen og kunne bare komme tilbake hvis jeg ikke var fornøyd. Jeg har hvertfall ikke betenkeligheter med å kjøre Aurora igjen, selv om jeg generelt sett er skeptisk til billigdekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.