#1 Skrevet Juni 13, 2007 Hei lyset i taket på bilen min lyser ikke når jeg åpner dørene,noen som har en formening hvor jeg bør begynne å søke etter feilen.Alle lys viker når jeg skrur de på manuelt. Har hele int ute så jeg kunne tenkt meg å finne feilen før jeg setter det inn igjen. mvh sindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2007 det sitter vel en bryter i dørkarmen mot forskjermen. sjekk den hvis det er på s2! mvh tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2007 Skal vel være det på S2, er vel bare å ta av en evt. gummihette, skru av den skruen som er der, og se etter at begge ledningene er festa der. Om de er det, prøv å sprut i litt WD-40 eller 5-56 for å få vekk evt. rust og/eller møkk som er der og hindrer bryteren for å lage kontakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2007 Skal vel være det på S2, er vel bare å ta av en evt. gummihette, skru av den skruen som er der, og se etter at begge ledningene er festa der. Om de er det, prøv å sprut i litt WD-40 eller 5-56 for å få vekk evt. rust og/eller møkk som er der og hindrer bryteren for å lage kontakt Gjelder dette også en 80 avant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2007 garrantert. det er jo egentlig samme bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2007 Hvordan ser denne ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 13, 2007 vet ikke hvordan jeg skal forklare det.. det er bare en svart knott som blir dyttet inn av døra når du lokker den.det er en bryter. den sitter i såfall mot forskjermen. ingen som har et bilde da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 13, 2007 vet ikke hvordan jeg skal forklare det.. det er bare en svart knott som blir dyttet inn av døra når du lokker den.det er en bryter. den sitter i såfall mot forskjermen. ingen som har et bilde da? Finner det nok ut, kan dette ha med at alarmen begynner og pipe (ikke ule, men pipe) også åpner jeg døra og lukker den igjen og da slutter den og pipe? Samme skjer vis taklyset står på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 13, 2007 er en mulighet for det ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 14, 2007 På min 80 sitter den i B-stolpen, midt på dørbladet ca, en svart sak som blir dyttet inn, regner med det er slik på S2 og, siden 80, 90 og coupé karosseriene har ganske mange av de samme løsningene på ting.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 14, 2007 her er billde av bryteren i bilen min. dog noe odelagt. der fjæra sitter skulle det stokket ut en svart pigg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 15, 2007 Ah, kanskje den sitter der på min også på dørene foran, men at den sitter nesten på hjulbuen bak.. Husker hvertfall at den sitter ved hjulbuen bak, ettersom det ikke var kontakt i mine, og jeg måtte rense dem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 16, 2007 Ah, kanskje den sitter der på min også på dørene foran, men at den sitter nesten på hjulbuen bak.. Husker hvertfall at den sitter ved hjulbuen bak, ettersom det ikke var kontakt i mine, og jeg måtte rense dem! forskjell på foran og bak gitt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...