#1 Skrevet August 6, 2004 Hei folkens. Er det noen som har formening om hvorfor det renner vann under bilen.?? Er på passasjersiden akurat der gulvet går opp i tunellen. Like under setet/girstanga. Virker som det er en type isolasjon som ligger der. Det er på kun et omerådet på ca 20 cm. Dette er en Passat 2000 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2004 Har du klima på bilen din?Hvis, er det sikkert kondens fra systemet som kommer ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2004 jepp, har klima. Men kommer det ut der?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2004 Ja det er mulig de har lagt dreneringsslangen der ja.Har du prøvd å lukte eller tatt en "slurk "(he,he) av vannet.Er det så og si smak og fargeløst er det sikkert kondens fra klima`en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2004 Hehe, har tatt en smak og det var "rent" vann. Trodde de la drens ut i en slange som var synelig jeg og ikke i noe isolasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 6, 2004 Har S2 selv og det renner vann ut ifra det området der til meg å,men der ser jeg slangen.Ønsker du jo å være sikker er det jo bare å dra til Møller en tur å få se på filmen hvordan det skal se ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 6, 2004 Eller om det er noen som er i besittelse av ETKA her inne. :) Men jeg slår meg til ro med deres forklaringer folkens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 6, 2004 Er sikkert noen som kan hjelpe deg med AKTE (husk og omtale det som d!) her på forumet.Men jeg er sikker på at d er kondens,har vært oftere utslipp til meg å i det fine varme været. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 6, 2004 Ok, da skal jeg huske på rett utalelse fra nå av. Hehehe. Takk for hjelpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 6, 2004 You are very welcome! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 7, 2004 Garantert kondens fra klima anlegget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 8, 2004 Opprinnelig postet av Tommy Thøgersen Garantert kondens fra klima anlegget. Jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...