#1 Skrevet Juni 14, 2007 Da er vi i gang igjen , har prøvd å søke litt men har noen spørsmål alikevel : Hva annbefales av "fysisk bytte" av chip eller hiddentuning ? Fordelen med å ikke fysisk bytte deler er jo at det ikke er synlig eller ? Her hvor jeg bor er det 2 ( vertfall) som driver med chipping : Nbs ( fysisk bytte ) og Ultimo ( hiddentuning).Er det ikke smart å benytte seg av et lokalt firma for å gjøre jobben ? (Hvis det blir noe krøll mener jeg) Fint om noen kan komme med innspill her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2007 dette er vel et spørsmål som er dratt ut i det kjedsommelige.. jeg anbefaler å bruke noen som du føler er riktig for deg å bruke.. har du noen rundt deg lokalt som gjør det så vil jeg for min del anbefale det, kjipt å måtte krysse halve norge om noe går galt.. både ultimo og nbs er greie firmaer å forholde seg til såfremst vi snakker om chip.. mer alvorlig trim vil nok mange henvise til noen av de større tuning firmaene; Ts racing, es tuning, fms etc.. bruk søkefunksjonen litt mere så finner du garantert svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2007 Da er vi i gang igjen , har prøvd å søke litt men har noen spørsmål alikevel :Hva annbefales av "fysisk bytte" av chip eller hiddentuning ? Fordelen med å ikke fysisk bytte deler er jo at det ikke er synlig eller ? Her hvor jeg bor er det 2 ( vertfall) som driver med chipping : Nbs ( fysisk bytte ) og Ultimo ( hiddentuning).Er det ikke smart å benytte seg av et lokalt firma for å gjøre jobben ? (Hvis det blir noe krøll mener jeg) Fint om noen kan komme med innspill her. Jeg "chippet" min med en powerbox, resultatet var sprekt topp... dvs vannet har gravert en kanal mellom vannkanal og sylinder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2007 Jeg "chippet" min med en powerbox, resultatet var sprekt topp... dvs vannet har gravert en kanal mellom vannkanal og sylinder... Kjedlig sak for deg: gråter : Powerboks er helt uaktuelt for å si det sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2007 Jeg "chippet" min med en powerbox, resultatet var sprekt topp... dvs vannet har gravert en kanal mellom vannkanal og sylinder... vannet graver seg ikke ned i toppen fortere ved chipping for å si det sånn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...