#1 Skrevet Juni 14, 2007 Hei. Driver å skifter sitteputa i førerstolen min nå, tenkte jeg skulle skifte skinntrekket samtidig, ringte møller, de sa dette hadde gått ut i 2004, vil det si at det er ingen steder å få tak i ett slikt setetrekk, det gjelder svart skinntrekk til den delen man sitter i.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2007 Hei. Driver å skifter sitteputa i førerstolen min nå, tenkte jeg skulle skifte skinntrekket samtidig, ringte møller, de sa dette hadde gått ut i 2004, vil det si at det er ingen steder å få tak i ett slikt setetrekk, det gjelder svart skinntrekk til den delen man sitter i.. Kan jo få det trekt opp av folk som driver med møbel og søm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2007 Det trekket hadde uansett kostet i overkant av 1500 kr hvis du hadde fått tak i det originalt, så det blir nok billigere å få det trekt opp hos en salmaker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...