#1 Skrevet Juni 14, 2007 Litt offtopic dette, men den skal jo kanskje brukes på en audi så Har en intercooler fra en sierra coswort liggende, og det ser ut som denne stemmer meget godt der hvor audi 100 10vt orginalt har ic. Hvor mye tåler denne i forskjell til den orginale som sitter på en MC motor? Er det noen som har tips til andre intercoolere som passer på en audi 100 10vt, da det er litt vanskelig å finne større ic en orginal til denne bilen, på grunn av et motorfeste som er i veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2007 er det en orginal sierra 4 wd cooler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2007 Litt usikker på om den er fra en 2wd eller 4wd. Hvordan ser jeg dette? Tror det er en 2wd. Ligner vel litt på denne: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2007 4WD coolern er vel minst ca 10cm tykk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2007 den du har bilde av der ser ut som en 2wd cooler... på cossie sies det at skal man noe over +-300hk bør man bytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 14, 2007 Den du har bilde av er fra 2wd 4wd er ca 10 cm høyere og rs500 er ca 30 cm høyere. Hvis det er sånn det er bilde av der du har så klarer ikke den så mye. Jeg har 4wd på forden min og jeg må skaffe meg ny da den ikke klarer å kjøle nok til 400-450 hk. Kan tenke meg at den du har der holder til rundt 250-max300hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 14, 2007 den du har bilde av der ser ut som en 2wd cooler...på cossie sies det at skal man noe over +-300hk bør man bytte Oki, var noe sånt jeg også trodde. Men hva tåler den orginale på en MC motor da? Vet det er rundt 1,1 i trykk, men ikke hvor mye hk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 14, 2007 En liten off topic her.. Men om noen som leser dette trenger en slik kjøler så har jeg også en liggende. Selges ganske så rimelig da den bare ligger å støver ned ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 14, 2007 vet at fettern min hadde 315 på hjula med org ic. trykk etc vet jeg ikke ..2wd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 17, 2007 Takk for svar. Men da virker det som at det ikke er noe spesiell vits i å montere denne cooleren da. Siden det ikke blir såå yme å hente kontra en orginal. Men er det noen som vet av intercoolere som tåler litt, og samtidig er mulig å montere i front på en audi 100 med 10vt motor. Har jo et motorfeste som er ganske mye i veien deer, som gjør at det ikke går ann å ha den så "høy" i fronten. Bør være ca samme oppbygning som den coswortcooleren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 17, 2007 jeg trenger en ala slik intercooler til å ha i fronten på GTO'n.... penge koste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 17, 2007 Du kan jo høre med Ole C Wold som har en. Om ikke så kan jeg høre hva det blir for den, ettersom jeg bare lånte min av en kompis for å prøve den før jeg evnt kjøpte den:) Men er nok ikke mange kronene for den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 19, 2007 Vært å snakket med ES idag. De hadde brukt en del slike coolere på 10vt med hell. Skulle visstnok tåle ca 2,5 i trykk. Men er jo begrenset hvor mye hk den kjøler for da. Men virker som en grei cooler å starte med. Så blir vel jeg satser på å bruke den jeg fikk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 26, 2007 Den du har bilde av er fra 2wd4wd er ca 10 cm høyere og rs500 er ca 30 cm høyere. Hvis det er sånn det er bilde av der du har så klarer ikke den så mye. Jeg har 4wd på forden min og jeg må skaffe meg ny da den ikke klarer å kjøle nok til 400-450 hk. Kan tenke meg at den du har der holder til rundt 250-max300hk Så den fra en 4wd er akkurat lik den jeg har, var ca 10cm høyere? Tror det vil gå fordi om den er 10cm høyere. Bilde av den jeg har liggende: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...