Tips til felger på vento!

Anbefalte innlegg

jeg skal ha nye felger på min vento å lurer på om det er noe som vet om noen "gromme" Hjul!

Skal ha 17" felger med kant å de bør være 9" bak å 8,5 foran!

har sikkert bestemt meg allerede! men tenkte jeg skulle høre om det var noen som viste om noe som jeg ik har tenkt på! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bilen er Rå!: rock :

men hvorfor 17" bilen blir jo høy da? ;)

Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mget pen Vento, denna har jeg sett mye på!

Akkurat slik den skal være i mine øyne.

Selge de andre hjula?hva er dimmen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de hjula der gjør seg;) Og hold til breie 17" men husk og senke deretter også!;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal ha nye felger på min vento å lurer på om det er noe som vet om noen "gromme" Hjul!

Skal ha 17" felger med kant å de bør være 9" bak å 8,5 foran!

har sikkert bestemt meg allerede! men tenkte jeg skulle høre om det var noen som viste om noe som jeg ik har tenkt på! :)

Hva er poenget med 1/2 tomme forskjell mellom foran og bak? Dessuten er det ganske få felger som fås i både 8,5 og 9x17, mer vanlig i 7,5 og 8,5 eller 8,5 og 9,5.

Skal du senke bilen mye og bruke brede 17 tommere, så må du belage deg på å bruke litt penger på dekk. 215/35 17 anbefales, 215/40 17 er altfor stort til å få bilen ned.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er poenget med 1/2 tomme forskjell mellom foran og bak? Dessuten er det ganske få felger som fås i både 8,5 og 9x17, mer vanlig i 7,5 og 8,5 eller 8,5 og 9,5.

Skal du senke bilen mye og bruke brede 17 tommere, så må du belage deg på å bruke litt penger på dekk. 215/35 17 anbefales, 215/40 17 er altfor stort til å få bilen ned.

greit å få svinge litt! men 9 foran er å greit! :)

215/35 17 dekk ligger klart! hehe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes selv at Keskin KT1 er en schläger på MK3, men problemet er kanskje at den begynner å bli litt for "vanlig".. (missforstå meg rett :P)

http://ww.keskin-tuning.com/Seiten/Low/FDetail.asp?FID=KT 1

enig i att det er gromt! men kansje litt "vanlig" ja!

vill gjerne ha noe som "ingen andre" har, men det er ikke lett nå i disse tider!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

til de som er bekymret for att bilen blir "høy"............. slapp av! i verste fall valser jeg mer! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

til de som er bekymret for att bilen blir "høy"............. slapp av! i verste fall valser jeg mer! ;)

Villa teste et hjul på bilen før jeg tok feriepengene og kjøpte 4 stk. 9x17 felger, dette kommer til å kreve seriøs jobb for å få bilen lav. Husk at valsing også har noen ulemper, f.eks feste av innerskjerm, flensen blir tynn og svak og når det først subber (for det gjør det :)), så bulker du skjermene og de begynner å ruste. Hadde gått for 8x17 foran hvis du ikke SKAL ha en spesiell felg med dyp kant. Kanske 195/40 17 er et alternativ, men er vel kun Conti som har dette..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Villa teste et hjul på bilen før jeg tok feriepengene og kjøpte 4 stk. 9x17 felger, dette kommer til å kreve seriøs jobb for å få bilen lav. Husk at valsing også har noen ulemper, f.eks feste av innerskjerm, flensen blir tynn og svak og når det først subber (for det gjør det :)), så bulker du skjermene og de begynner å ruste. Hadde gått for 8x17 foran hvis du ikke SKAL ha en spesiell felg med dyp kant. Kanske 195/40 17 er et alternativ, men er vel kun Conti som har dette..?

mulig att det er en del jobb med det, men skjermene er valset fra før å att den blir en smule høyere er ikke til å unngå! det subbet minimalt med 9*16 med 215/35, kun bak vist jeg hadde full bil! fremme subbet jeg aldri! så da trur(håper) jeg att det går fint... d skal gå... har bestemt meg for att d skal være bredt!

har ikke noe stress med å få den på veien i sommer uansett da jeg har tusen andre ting som skal gjøres med bilen trur jeg ik att jeg rekker det uansett! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mimre litt fra en klubbil for endel år siden...

Noe slikt hadde vell heller ikke blitt feil, 8,5x17 med 205/40 :)

attachment.php?attachmentid=2030&stc=1&d

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Breie 17 tommere er sjef på Vento.........gjerne noen klassiske tidløse felger slik som OZ Mito eller Futura med skikkelig polert kant. Jeg er vel kanskje litt inhabil der da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Futura ser jo ut som Keskin KT1 (eller omvendt) som han ikke ville ha og Mito må være breiere enn 8,5/9 for at de skal bli spesielt pene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Futura og Mito var bare to jeg kom på i farten ;) finnes mange andre pene tidløse og klassiske felger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.