#1 Skrevet Juni 15, 2007 Hei. Har fått speilhus fra InPro, og tenkte å montere disse i helgen. Har lest (men finner det ikke igjen) et innlegg her en gang om noen som anbefalte å "sette inn" speilhusene med et stoff før montering, for å beholde glansen og beskytte chromen? Var dette "Autosol" eller noe annet produkt? Hvis noen har tips/råd, så tar jeg gjerne imot! Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2007 Poler de med en vanlig polish (Autoglym,Meguiars etc) før du monterer de,så legger du på ett nytt lag når de er montert. Så holder de seg såååå fine lenge. Jeg gjorde det,like fine ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2007 Takker! Da blir det Autoglym. Har god erfaring med det produktet. Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2007 Bør såfall ikke bruke Autosol, for denne er ganske grov. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2007 hmm..hvorfor sette det inn med noe _før_ man monterer? holder det ikke med å gjøre det etter montering? blir vel endel fingermerker og sånn uansett..bare lurer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 15, 2007 hmm..hvorfor sette det inn med noe _før_ man monterer? holder det ikke med å gjøre det etter montering? blir vel endel fingermerker og sånn uansett..bare lurer Jo, forsåvidt enig der, men mener det er lettere å komme til å få polert alle "krinker og kroker" FØR jeg monterer husene. Kantene rundt speilene feks, der kommer man jo ikke til like godt overalt når de sitter på. Når det gjelder fingermerker, så blir det ingen siden jeg monterer med tynne hansker på... Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 15, 2007 Bør såfall ikke bruke Autosol, for denne er ganske grov. Jepp. Regner med å bruke en "vanlig" polish fra AutoGlym ja.. Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 25, 2007 Det ble Turtle wax og et eget produkt de har for chrome/metall. Ble fint og glatt som fy, og regnet preller av! Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 25, 2007 La oss få se hvordan resultatet ble da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 25, 2007 Jupp! HER er resultatet: Før (tatt ifjor sommer): Etter (var litt "Motsol", sorry..): Beklager at bilen ikke er nyvasket, men tok bildene før jeg dro og fikset det.... Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...