Anbefalte innlegg

tenkte ej skulle bare høre kjapt om noen ville vær med å kjøre go-cart i dag. 18.00 eller nokke slikt.

Litt seint å melde ifra men fikk troa i skrivende stund, bare som ett forspill før lørdagen og søndagens begivenheter :)

Eller skal alle på plingplong treff i dag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e vel heller det at oss skal arrangere treff i helga, og derfor he både det eine og andre å styre med idag ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e vel heller det at oss skal arrangere treff i helga, og derfor he både det eine og andre å styre med idag ;)

da får vi prøve å ta det igjen da :)

no skal det drikkaast her :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi samles en gjeng en dag eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vert gøy men de sies at på lørdaga e de treninge der nede så utleie er stengt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med, men vi venter da vel til jeg har fått montert ny-stempelet mitt??? hehe.. :nana:

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med, men vi venter da vel til jeg har fått montert ny-stempelet mitt??? hehe.. :nana:

Mvh

Du har ikke er ikke lov til å kjøre din sammens med leiekartene :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

troa en eller anna dag da? sette en dato å så ser vi om det er en gjeng som blir med..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.