#1 Skrevet Juni 15, 2007 tenkte ej skulle bare høre kjapt om noen ville vær med å kjøre go-cart i dag. 18.00 eller nokke slikt. Litt seint å melde ifra men fikk troa i skrivende stund, bare som ett forspill før lørdagen og søndagens begivenheter Eller skal alle på plingplong treff i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2007 Det e vel heller det at oss skal arrangere treff i helga, og derfor he både det eine og andre å styre med idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2007 Det e vel heller det at oss skal arrangere treff i helga, og derfor he både det eine og andre å styre med idag da får vi prøve å ta det igjen da no skal det drikkaast her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2007 Skal vi samles en gjeng en dag eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2007 Hadde vert gøy men de sies at på lørdaga e de treninge der nede så utleie er stengt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2007 Jeg er med, men vi venter da vel til jeg har fått montert ny-stempelet mitt??? hehe.. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 18, 2007 Jeg er med, men vi venter da vel til jeg har fått montert ny-stempelet mitt??? hehe.. Mvh Du har ikke er ikke lov til å kjøre din sammens med leiekartene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 18, 2007 troa en eller anna dag da? sette en dato å så ser vi om det er en gjeng som blir med..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...