#1 Skrevet Juni 15, 2007 http://break.com/index/when-drifting-goes-bad.html vet ikke om dette er repost jeg men: haha : å så hvordan alle hjula? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2007 Sikkert vært hos sharifs å bytta hjul.. (om det hadde vært i norge såklart... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2007 skulle ikke tro det der var mulig egentlig:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2007 løse hjulmuttere? for hard påkjenning for en liten mazda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2007 Sikkert skifta dekk og glemt å dra til...... Når jeg jobba på dekkmann så satt jeg på hjula på en slik asiatisk sak (husker ikke helt) men bare hang på alle hjula på boltene da bilen sto på bukk. og satt mutrene så vidt innpå. Gikk så for å ta lunsj. Når jeg da kom tilbake var bilen borte...... Lurte litt men tenkte at kunden stressa sikkert og skrudde på dekka sjøl. Men etter en time kom det tilbake en ganske så "sjanglete" bil....... Folk glemmer det meste =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 15, 2007 Japansk kvalitet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 15, 2007 Haha, beste på lenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 17, 2007 mn at det går an og miste alle hjula så fort da: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 17, 2007 Nesten som å bli truffet av lynet to ganger det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...