Sports ratt og airbag på ebay for A4 8E?

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å bytte det 4 eika rattet mitt til fordel for et s-line ratt (3 eika med perforert skinn). Jeg vet at jeg må bytte både ratt og airbag for at dette skal gå.

 

Kan jeg kjøpe hvilken som helst airbag for sportsratt på et hvilket som helst sportsratt? (kanskje det var litt vanskelig forklart)

 

Det er så mange ratt på ebay med ulike delnummer at jeg blir helt forvirret. det er også en del airbag ute med forskjellig airbag at jeg ikke vet hvilken jeg skal ha.

 

noen som kan hjelpe en litt forvirret kar her.

 

Eller er det bare å kjøpe et hvilket som helst sportsratt til a4 8e og et hvilken som helst aribag til a4 8e sport og dette vil fungere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ratt og Airbag må stemme overens... mange forskjellige typer der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ratt og Airbag må stemme overens... mange forskjellige typer der...

 

Hvordan vet man om ratt og airbag stemmer overens? Jeg vet at jeg skal lete etter ratt og airbag som starter på delenummer 8E. Men det er de siste nummerne jeg ikke vet hva skal være. Jeg vet at de aller tre siste nummerne i delenummeret er fargekode.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.