Anbefalte innlegg

noen som har prøvd denne på en audi 5'r?

er tilgjengelig me A/R Ratio . 63 og .82.

va er forskjell på 63 og 82? og hvordan blir spoolup og hva er toppeffekt med denne turboen?

er den å anbefale?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lever også med 1.06, og opp til 460hk.

 

GT3071R_turb_e.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lever også med 1.06, og opp til 460hk.

 

GT3071R_turb_e.jpg

 

men er ikke gt3071r eg tenker på.

heter kun GT30R

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har montert denne på min motor med AR .82 men er ikke ferdig med motoren enda, så hva den egentlig yter er usikkert. Kommer an på mangen faktorer vil jg tro men den er påvist 600 HK på racefuel av 034med denne.Dette sa dei ikke noe om før jeg kjøpte den.

På vanlig 98 så har jeg blitt fortalt nå i ettertid at at den flower KANSJE 500 HK i motor men da skal du ha en meget god dag. En plass mellom 450 0g 480 er vel mer trolig med et bra oppsett.

Litt synd egentlig fordi jeg kjøpte min for å nå målet mitt på 500 HK men det går jo nå åt helv... hvis jeg ikke bytter turbo og budsjettet er allerede sprengt.... for å si det sånn.

 

Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har montert denne på min motor med AR .82 men er ikke ferdig med motoren enda, så hva den egentlig yter er usikkert. Kommer an på mangen faktorer vil jg tro men den er påvist 600 HK på racefuel av 034med denne.Dette sa dei ikke noe om før jeg kjøpte den.

På vanlig 98 så har jeg blitt fortalt nå i ettertid at at den flower KANSJE 500 HK i motor men da skal du ha en meget god dag. En plass mellom 450 0g 480 er vel mer trolig med et bra oppsett.

Litt synd egentlig fordi jeg kjøpte min for å nå målet mitt på 500 HK men det går jo nå åt helv... hvis jeg ikke bytter turbo og budsjettet er allerede sprengt.... for å si det sånn.

 

Johan

 

Ja så du har gått for en 3076R du da?

 

Har den samme på min :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har montert denne på min motor med AR .82 men er ikke ferdig med motoren enda, så hva den egentlig yter er usikkert. Kommer an på mangen faktorer vil jg tro men den er påvist 600 HK på racefuel av 034med denne.Dette sa dei ikke noe om før jeg kjøpte den.

På vanlig 98 så har jeg blitt fortalt nå i ettertid at at den flower KANSJE 500 HK i motor men da skal du ha en meget god dag. En plass mellom 450 0g 480 er vel mer trolig med et bra oppsett.

Litt synd egentlig fordi jeg kjøpte min for å nå målet mitt på 500 HK men det går jo nå åt helv... hvis jeg ikke bytter turbo og budsjettet er allerede sprengt.... for å si det sånn.

 

Johan

 

så denne kan ikke lade luft til 575hk som det står på 034 sin side?

hvilken turbo bør eg gå for da? med tanke på 600 hk i motor...

helst en turbo som ikke har ekstrem ketchup effekt.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært med å bygd 2 biler med denne, en Lotus Esprite og en 2,2 cossi...

Bremset 418hk på hjul @ 1,7bar, 0,82hus med cossie'n, måtte gi oss da 2. syl sprakk og fylte denne med vann. Kommer tilbake med nye tall når denne er bremset på nytt.

Kan virke som at disse GT turboene ikke liker å kjøre uten "dump" og ladetrykk over 1,8bar...

Spinner veldig tidlig igang...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja så du har gått for en 3076R du da?

 

Har den samme på min :)

 

Har K26-GT30R med AR .62 på kompressor og AR .82 på eksossiden.

 

Heter ikke noe mer enn det såvidt jeg vet.Har ikke noe særlig peiling på turboer heller da.

Hva fikk du ut av din da?

 

@Anders, vet ikke hva som er best jeg heller for å komme opp i 600 HK.Jeg trodde som sagt at jeg kunne få det med GT30R'n men det skar seg ser det ut for. Du kan jo høre med selger hva han anbefaler for 600 HK på vanlig blyfri.

Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du må opp på GT35 size for å komme opp i 600hk... Er vel vanskelig å komme noe serlig over 500hk uten å bruke racefuel på GT30.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.