Hvordan få folie skikkelig blank

Anbefalte innlegg

Noen som har noe tips.... Har lagt folie på taket mitt, og skal være blank men synes ikke det helt er bra nok. Og dessuten så tiltrekker det seg støv og pollen veldig fort.

Er svart riktignok men uansett, virker som det er noe med folien som tiltrekker seg ting. Er kanskje statisk den "plasten"?

Og er vel vanlig reklamefolie.

Noen som har noen tips, fikk beskjed om å polere det som vanlig av de som satte det på men synes ikke det hjalp noen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noe tips.... Har lagt folie på taket mitt, og skal være blank men synes ikke det helt er bra nok. Og dessuten så tiltrekker det seg støv og pollen veldig fort.

Er svart riktignok men uansett, virker som det er noe med folien som tiltrekker seg ting. Er kanskje statisk den "plasten"?

Og er vel vanlig reklamefolie.

Noen som har noen tips, fikk beskjed om å polere det som vanlig av de som satte det på men synes ikke det hjalp noen.

Hadde hel-foliert lastebil tidligere, og synes den holdt seg veldig ren, for ikke å snakke om at folien var veldig enkel å holde ren i forhold til lakk...

Mulig at vi hadde en spesial-folie av noe slag...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde hel-foliert lastebil tidligere, og synes den holdt seg veldig ren, for ikke å snakke om at folien var veldig enkel å holde ren i forhold til lakk...

Mulig at vi hadde en spesial-folie av noe slag...?

Min er ikke sånn så mulig det. :)

Ingen som vet??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.