#1 Skrevet Juni 15, 2007 Noen som har noe tips.... Har lagt folie på taket mitt, og skal være blank men synes ikke det helt er bra nok. Og dessuten så tiltrekker det seg støv og pollen veldig fort. Er svart riktignok men uansett, virker som det er noe med folien som tiltrekker seg ting. Er kanskje statisk den "plasten"? Og er vel vanlig reklamefolie. Noen som har noen tips, fikk beskjed om å polere det som vanlig av de som satte det på men synes ikke det hjalp noen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2007 Noen som har noe tips.... Har lagt folie på taket mitt, og skal være blank men synes ikke det helt er bra nok. Og dessuten så tiltrekker det seg støv og pollen veldig fort. Er svart riktignok men uansett, virker som det er noe med folien som tiltrekker seg ting. Er kanskje statisk den "plasten"? Og er vel vanlig reklamefolie. Noen som har noen tips, fikk beskjed om å polere det som vanlig av de som satte det på men synes ikke det hjalp noen. Hadde hel-foliert lastebil tidligere, og synes den holdt seg veldig ren, for ikke å snakke om at folien var veldig enkel å holde ren i forhold til lakk... Mulig at vi hadde en spesial-folie av noe slag...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 20, 2007 Hadde hel-foliert lastebil tidligere, og synes den holdt seg veldig ren, for ikke å snakke om at folien var veldig enkel å holde ren i forhold til lakk...Mulig at vi hadde en spesial-folie av noe slag...? Min er ikke sånn så mulig det. Ingen som vet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...