#1 Skrevet Juni 16, 2007 Noen som har hatt dette problemet?Lampa for nivå/temperatur kommer fram når bilen begynner å bli varm.Vannet sirkulerer og minker ikke,motortempen er normal.Fikk ikke opp feilkode med Vag-Com.Kan det være føleren i ekspansjonstanken som har vandret,eller er det flere muligheter?Har forresten kjørt med dette en måned nå,og ingen skade er skjedd,men jeg blir strax gal av pipinga og lampa.Svar mottas med stor TAKK:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2007 Føleren for nivå/temp kan være gåen /ustabil Du kan forsøke å spraye kontaktspray på kontaktene.. Det hjalp på min passat. Det er ikke alltid dette gjør utslag på vagcom / vas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2007 Føleren for nivå/temp kan være gåen /ustabil Du kan forsøke å spraye kontaktspray på kontaktene.. Det hjalp på min passat. Det er ikke alltid dette gjør utslag på vagcom / vas. Det er den i ekspansjonstanken det er snakk om eller?Pussa og spraya kontaktflater på den istad,men det ble ingen forskjell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2007 Har aldri sett i motorommet på en S6 så hvor denne sitter aner jeg ikke, på min 1.9tdi sitter tempsensoren på en slangeflens på toppen under dyse til sylinder 3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 18, 2007 Ingen som har hatt dette problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2007 Jeg har 'månedens feilmelding', og det kan være oljetrykk, bremser, vanntemp, eller lading. Aldri feil, bare hikke i dashbordet. Er vanlig feil på C4 med selvdiagnose, er oftest dårlig internkontakt eller tørr lodding på regulator.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...