#1 Skrevet Juni 16, 2007 Hei har en A6 2.7 Biturbo 200 modell, flott bil. Men har fått et problem som ser vanskelig ut !! bilen starter å går fint en stund ,men så stopper den bare helt ?? venter 2-5 minutter å bilen starter fint igjen. Har tidligere hatt problem med EPC å har rengjort spjell for elektronisk gasspedal, og virket da ok. Byttet rele til bensinpumpe. Men fortsatt likeille starter å går fint men stopper bare helt plutselig etter litt. Noen som har opplevd samme problem ?? er taknemelig for alt av svar å kom gjerne med tips hvis noen vet om et seriøst Audi verksted som har peil på hva de driver med. Har lest av feilkoder med wagcom. for høyt ladetrykk ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2007 Hei! Tipper bilen din er en 2001(?) eller nyere pga e-gas. Jeg har ingen kjennskap til 2.7T ut over å ha kjørt det et par ganger, men "for høyt ladetrykk" betyr at du har chippet bilen? Har du kjennskap til chipleverandør, når det evt gjort av tidl. eiere osv? (mulig jeg er HELT ute og kjøre nå men, er startsperra i orden? Evt kode opp nøkler på nytt) Du kan jo se om du finner ut av noe mer vha denne tråden: 2.7 biturbo motorene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2007 Hei!Tipper bilen din er en 2001(?) eller nyere pga e-gas. Jeg har ingen kjennskap til 2.7T ut over å ha kjørt det et par ganger, men "for høyt ladetrykk" betyr at du har chippet bilen? Har du kjennskap til chipleverandør, når det evt gjort av tidl. eiere osv? (mulig jeg er HELT ute og kjøre nå men, er startsperra i orden? Evt kode opp nøkler på nytt) Du kan jo se om du finner ut av noe mer vha denne tråden: 2.7 biturbo motorene Heisan å takk for svar, såvidt jeg vet er ikke bilen chippet. Men kan jo hende det er gjort før min tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2007 Fått noen løsning på problemet ditt ? lurer på om jeg kanskje har noe av de samme problemene på min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2007 Hei har en A6 2.7 Biturbo 200 modell, Har lest av feilkoder med wagcom. for høyt ladetrykk ? Jeg hadde også denne feilen på min. Her var det flere store sprekker i det store T-stykket i fremkant av motoren. Fra intercoolere til innsug. Kostet ikke all verden, men jeg kjøpte komplett siliconslangekit og holder på med å bytte alt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...