#1 Skrevet Juni 16, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2007 Bare å pøse på med bilder/film. Og om noen har flere bilder/film av min som dere ikke legger ut, så må jeg få det på mail eller`no Var vanvittig morro å kjøre idag, strålende vær å "passelig" oppmøte. Nå blir det fest Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2007 Bare å pøse på med bilder/film.Og om noen har flere bilder/film av min som dere ikke legger ut, så må jeg få det på mail eller`no Var vanvittig morro å kjøre idag, strålende vær å "passelig" oppmøte. Nå blir det fest Mvh Du må no ta å få lagt ut filmane fra bulletcamen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2007 Du må no ta å få lagt ut filmane fra bulletcamen Det kommer, men må redigere først Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2007 Noen bilder fra test grillinga i går kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 16, 2007 bilder og film av min bil også mottas med takk send pm om dere har noe dere vil sende på mail.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 16, 2007 Har et par hundre bilder og ca 10 video-snutter, men det blir ikke før imorga kveld kanskje.. Nå er det grillings snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 16, 2007 Video av det første runden til Urke (Når han endelig våkna) http://www.frøysa.net/urkeracing.avi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 16, 2007 Video av det første runden til Urke (Når han endelig våkna) http://www.frøysa.net/urkeracing.avi Strengt tatt så var vel Herr Urke våken tidlig han Men han blåste gjengene til grenrørs-skruene på vei til bana, så han måtte til å skru før han kunne reise 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 16, 2007 Urke satser friskt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 17, 2007 Klipp av mister urke og pero 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 17, 2007 De 3 coupe'ne der er konge ass!! Frank savner vel ikke S2'n nå lengre tenker jeg når han ser bildet der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 17, 2007 Fra dagens utstilling: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 17, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 17, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 17, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 17, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 17, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 17, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 17, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 17, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 17, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 17, 2007 Takk til er som har tatt bilder av bilen min. Her er en liten film med bullet cam Kommer mer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 18, 2007 Ett klipp til med bulletcam av Urke på autoslalom... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 18, 2007 En ifra Ålesund Gatebilklubb som var der og tok bilder har lagt ut et album her : http://www.galleries.no/main.php?g2_itemId=3704 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...