#51 Skrevet Juni 22, 2007 Kosedrikke med Skyy vodka funker heller dårlig ja iallfall når Pero er på festen Hehehehe... helt enig!!! Hadde det sinnsykt artig på "strandfesten", selvom jeg va litt sen dit. Blev der til siste mann istedet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juni 22, 2007 Dere gikk jo glipp av Ålesunds in sted nummer en da....... Hylla Pub. Ahh, for ett fantastisk utested! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juni 23, 2007 Javisst, og VACN utgjorde jo 80 prosent av gjestene. De spilte jo Rune Rudberg til og med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juni 23, 2007 Dere gikk jo glipp av Ålesunds in sted nummer en da....... Hylla Pub. Ahh, for ett fantastisk utested! Var dere der ?? Av alle utested så fant dere jaggu meg det aller verste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juni 23, 2007 Var dere der ?? Av alle utested så fant dere jaggu meg det aller verste Aller værste? Hmm, vi var på ett slikt fancy sted først. Het LIP eller noe, men klientellet var vel ikke helt vår standard. Alle damene der var gravide trodde vi, da alle gikk med noe spesielle kjoler. I ettertid fikk vi vite at dette var "mote"....??? Uansett fant vi det ganske rart at damene som ("feika" graviditet?) drakk...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juni 23, 2007 Aller værste? Hmm, vi var på ett slikt fancy sted først. Het LIP eller noe, men klientellet var vel ikke helt vår standard. Alle damene der var gravide trodde vi, da alle gikk med noe spesielle kjoler. I ettertid fikk vi vite at dette var "mote"....??? Uansett fant vi det ganske rart at damene som ("feika" graviditet?) drakk...... Hehe Lipp er liksom "in-stedet" i Ålesund. Har vært der to ganga sjøl,tror e ? Føler meg litt utilpass der Men finnes jo mange andre bra plasser da Men så lenge dere trivdes på Hylla så hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juni 23, 2007 Hehe Lipp er liksom "in-stedet" i Ålesund. Har vært der to ganga sjøl,tror e ? Føler meg litt utilpass der Men finnes jo mange andre bra plasser da Men så lenge dere trivdes på Hylla så hehe Sier kanskje litt om dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juni 23, 2007 Man har ikke mere moro enn man er selv vet du, og har du sett Helge, så vet du jo at han ser komisk ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juni 23, 2007 Man har ikke mere moro enn man er selv vet du, og har du sett Helge, så vet du jo at han ser komisk ut? ET phone home........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juni 23, 2007 Generellt skeptisk til bildene fra Volsdalsberga..hehe! Blei det bading? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juni 23, 2007 Blei det bading? Ingen av våre var uti men han nakne mannen som kom i halv 3 tia var uti opptil flere ganger.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juni 23, 2007 Ingen av våre var uti men han nakne mannen som kom i halv 3 tia var uti opptil flere ganger.... Var jeg der? Sikker på jeg var kun hjemme den kvelden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...