#26 Skrevet Juni 18, 2007 Smekker ut noen av bildene jeg tok under autoslalomen.. Alle jeg har lagt ut finner du ---HER--- Etter litt stress-mekk er Urke steinklar for show 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 18, 2007 Noen til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 18, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 18, 2007 Enda flere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 18, 2007 Lurer på hva Andreas tenkte der han stod JC på turtallssperra og ut med clutchen...gleder meg til å se filmen Andreas fikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 18, 2007 Knall bra Peder! legg ut alt no da å viktigst av alt, film av START GASS på grillen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 18, 2007 He he.. tror jeg må ha nytt understell jeg.. ser jo ut som jeg skal velte: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 19, 2007 Lurer på hva Andreas tenkte der han stod JC på turtallssperra og ut med clutchen...gleder meg til å se filmen Andreas fikk Ble generelt ganske forbanna da ikke diffen min ville funke og bilen ikke ville rundt. Var en del ord som kom ut av meg inne i bilen da som ikke bør komme på trykk, men ble ganske fornøyd me den rivstarten ja...hehe. Håper klippet til Skotner ble bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 19, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 19, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 19, 2007 Et bilde av scena. Og til slutt vår lokallagsleder og pådriver for treffet, Terje Rønning Alle bildene jeg har lagt ut fra treffet finner dere som sagt ---HER--- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 20, 2007 i want beach party pics!!!!! Må da være noen som har fra lørdan? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 20, 2007 Sånn går det med ei flaske startgass på en glovarm grill... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 20, 2007 Sånn går det med ei flaske startgass på en glovarm grill... Driiiit bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 20, 2007 i want beach party pics!!!!! Må da være noen som har fra lørdan? =) Generellt skeptisk til bildene fra Volsdalsberga..hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 21, 2007 Driiiit bra! Tssss.........amatørmessig. Bedre med ei full gassflaske fra tåkelur på en grill Blei bulk i grillen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 21, 2007 Generellt skeptisk til bildene fra Volsdalsberga..hehe! Jeg har noen fine bilder av deg jeg vet du. Skal få ut noe i helga jeg. Det vil dukke opp en egen reisetråd for turen vår, så følg med følg med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 21, 2007 Jeg har noen fine bilder av deg jeg vet du. Skal få ut noe i helga jeg. Det vil dukke opp en egen reisetråd for turen vår, så følg med følg med. Heheh, vet ikke om jeg skal le eller gråte..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 21, 2007 Heheh, vet ikke om jeg skal le eller gråte..hehe Husker du det her da? : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 21, 2007 Haha genialt:) men va vel kanskje flere so hadde fått nok den kvelden eller hva mr sumstad?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 22, 2007 Husker du det her da? : haha : GUD BEDRE..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 22, 2007 Fylleangsten begynne å bre om seg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 22, 2007 Haha genialt:) men va vel kanskje flere so hadde fått nok den kvelden eller hva mr sumstad?? var iallefall en som var litt søvnig. Så ut som han hadde sovna under en telefonsamtale, for han lå i gresset og sov sammtidig med at han holdt telefonen opp til øret. (hadde vært gøy om noen ringte han ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juni 22, 2007 var iallefall en som var litt søvnig. Så ut som han hadde sovna under en telefonsamtale, for han lå i gresset og sov sammtidig med at han holdt telefonen opp til øret. (hadde vært gøy om noen ringte han )Kan bekrefte at han ringte madammen han driver å flørter med for å legge inn noen gode ord..Resultatet er uvisst, men tror utfallet var heller dårlig! Både Christian som det er snakk om her, meg selv og Pero drakk Sky Vodka. De som var på festen fekk sikkert med seg at det var nok vi som var værst også. Så om du skal prøve å ta det me ro en kveld IKKE DRIKK SKY! hehe.. mvh "en heller nervøs type" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juni 22, 2007 Kan bekrefte at han ringte madammen han driver å flørter med for å legge inn noen gode ord..Resultatet er uvisst, men tror utfallet var heller dårlig! Både Christian som det er snakk om her, meg selv og Pero drakk Sky Vodka. De som var på festen fekk sikkert med seg at det var nok vi som var værst også. Så om du skal prøve å ta det me ro en kveld IKKE DRIKK SKY! hehe.. mvh "en heller nervøs type" Kosedrikke med Skyy vodka funker heller dårlig ja iallfall når Pero er på festen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...