#1 Skrevet Juni 16, 2007 Skal ha 18" til Touran-en, og hadde egentlig bestemt meg for RS6 felg, men litt usikker på om den kanskje er litt kjedelig og enkel. Kanskje RS4 II er et mer spenstig alternativ? Problemet er bare at jeg aldri har sett RS4 II på en Touran. Synes den funker bra på Audi (bare den er stor nok), men usikker på Touran. Derfor... 1. Noen som har meninger om hvilken felg som passer best til Touran? 2. Noen som har bilder av RS4 II på Touran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2007 RS6 er tøft. Det blir aldri feil med en klassisk 5 eiket felg. Hvorfor ikke 19"? Det er ingen praktisk forskjell på 18" og 19". Alle ser ut til å være så redd for at det skal bli umulig å kjøre med større hjul, men slik er det ikke på nye biler. Kjøp dekk og felg av god kvalitet, istedet for å se deg blind på dimensjoner. Til sammenligning kan jeg si at jeg hoppet fra 17" piggfritt til 20" 35 profil uten å merke den store forskjellen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2007 RS6 felgen er ekstremt pen på disse bilene! jeg liker den mye mer en RS4-II felgen.. Men 19" er vel det smarte valget i dimensjon;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2007 RS6 er tøft. Det blir aldri feil med en klassisk 5 eiket felg.Hvorfor ikke 19"? Det er ingen praktisk forskjell på 18" og 19". Alle ser ut til å være så redd for at det skal bli umulig å kjøre med større hjul, men slik er det ikke på nye biler. Kjøp dekk og felg av god kvalitet, istedet for å se deg blind på dimensjoner. Til sammenligning kan jeg si at jeg hoppet fra 17" piggfritt til 20" 35 profil uten å merke den store forskjellen! Om du gikk i fra 17" -> 20" uten og merke noe særlig forskjell må du kjøre på org dempere/fjærer. Jeg blir dritlei sommerhjulene mine når jeg legger om i fra 15" -> 19" hver sommer,myyyye stivere og helt jævelig i dumper. BTT: Men jeg ville nok gått for RS6 i str 19",om du går i fra 18" -> 19" merker du ikke forskjellen på,hadde 18" sist sommer og har 19" i år,ingen forskjell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2007 RS6 er tøft. Det blir aldri feil med en klassisk 5 eiket felg.Hvorfor ikke 19"? Det er ingen praktisk forskjell på 18" og 19". Alle ser ut til å være så redd for at det skal bli umulig å kjøre med større hjul, men slik er det ikke på nye biler. Kjøp dekk og felg av god kvalitet, istedet for å se deg blind på dimensjoner. WORD!! Mitt tips er å gå for 19" RS6 med dekk av god kvalitet! Lykke til! Mvh Preben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 17, 2007 Synes også RS6 er meget pent på Touran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 20, 2007 RS6: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 23, 2007 her er noen bilder... min mening er rett å slett at det er 3 flotte alternativ håper det gikk bra å publisere bildene tror første er BM Kobra felger RS4 2 RS6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 27, 2007 Hvilke dimensjoner bruker dere når dere har 19" RS6? Ser for meg at jeg skal ha 8,5-19 ET 40 (?) Har hatt 8,5-18 ET 35 RS4 1 før.Ser veldig riktig ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 27, 2007 235.35.19 8,5x19 et 45! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 27, 2007 Rs6 på Touran, uten tvil ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 27, 2007 Rs6 på Touran, uten tvil ! Helt enig. Touran er en stor bil og burde derfor ha felger med breie eiker.. syns RS4 II felgene ser for spinkle ut på den bilen, mens RS6 er perfekt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 4, 2007 Hvor har de 8,5-19"-45? ringt litt rundt,men kun 8x19-45.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...