#1 Skrevet Juni 16, 2007 Avreise fra Molde kl 0900 i mårra søndag 17.juni 2007....med VW Audi Nordvest 2007 som reisemål:D Vet vertfall om 4-5 biler som kjører sammen på den ferga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2007 Halla! Jeg kommer. har planlagt avreise KrSund kl 8. Hvilken ferge satser du på da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2007 Halla! Jeg kommer. har planlagt avreise KrSund kl 8. Hvilken ferge satser du på da? Hei Thomas.....det var jammen lenge siden!! Grattis med ny bil Ferga går 0900 fra Molde.....du rekker den du også ja blir kort Fursetfjellet med S4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2007 Hei Thomas.....det var jammen lenge siden!! Grattis med ny bil Ferga går 0900 fra Molde.....du rekker den du også ja blir kort Fursetfjellet med S4 Hehe Ja, skulle jo være mulig å rekke den da! Satser på den. Skal kjøre sammen med flere andre, så jeg er usikker på hvor kjappe de er i morgen, men jeg venter ikke så alt for lenge! Har du samme mobilnr enda? For om det kniper om korte minutter, så kanskje du kan kjøre ekstra sakte ombord!! Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2007 Hehe Ja, skulle jo være mulig å rekke den da! Satser på den. Skal kjøre sammen med flere andre, så jeg er usikker på hvor kjappe de er i morgen, men jeg venter ikke så alt for lenge! Har du samme mobilnr enda? For om det kniper om korte minutter, så kanskje du kan kjøre ekstra sakte ombord!! Hehe Ingen problem Thomas....har fortsatt 918xx444 Men da tar dere ferge sammen med oss da....hadde vært kjempebra å kjørt en hel gjeng sammen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 16, 2007 Ingen problem Thomas....har fortsatt 918xx444 Men da tar dere ferge sammen med oss da....hadde vært kjempebra å kjørt en hel gjeng sammen:) Ja, satse på den ferga! Må desverre bare legg inn en kjapp stopp på turen. Folka i bommen Krifast bli så jævlig sur om æ drit i å betal! Sært asså... Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 16, 2007 Shit.. Må opp tidlig jo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 16, 2007 Shit.. Må opp tidlig jo! Hehehe....du bli nok poppis om du passera i 200 på Krifast ja Tja, må vel opp i "porkoten" Skal ned i garasjen å sette inn barnevogna osv nå...familie tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 16, 2007 Hehehe....du bli nok poppis om du passera i 200 på Krifast ja Tja, må vel opp i "porkoten" Skal ned i garasjen å sette inn barnevogna osv nå...familie tur Skulle tru "bomhullet" begynte å føles bra smalt i 200!! Best å gjør opp tenke, skal vel igjennom der på vei hjem og! Hehe Har vært ut å gjort klart for avgang her og. Siste no blir å gjøre klar kaffekoker`n. Så får den gjøre jobben sin mens jeg skrubber skroget mitt i dusjen i natt.. Okei da, morgen tidlig! Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...