VW Audi Club Norwegen klistremerker

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Vet ikke om dette er rette plassen å skrive dette innlegget, men jeg prøver alikevel.

 

Jeg er jo medlem av klubben og kan være greit å vise dette frem.

På min bil så har jeg krom skiltholder og ønsker ikke svarte og så en annen bil her om dagen

som hadde "VW Audi Club Norwegen" klister merker på bakruten sin.

 

Da tenkte jeg at det kunne jeg også hatt.

 

Hvor får jeg fatt i 2 stk slike og hva koster de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenker du på disse små merkene? jeg fikk mine av en på lokallags treffet.. er nok noe av det samme der du bor...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ett bilde til en annen her i klubben.

 

http://www.bjerknez.com

 

Så den eneste måten å få dette på er å møte opp på ett lokallags treff?

 

Koster de noe?

klistermerke.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

disse er i allefal gratis her i oslo..ta kontakt med ditt lokallag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ett bilde til en annen her i klubben.

 

http://www.bjerknez.com

 

Så den eneste måten å få dette på er å møte opp på ett lokallags treff?

 

Koster de noe?

 

Noen lokallag tar 10,- for dem, men husk at det i så fall går rett til lokallaget slik at du selv får glede av pengene på et senere tidspunkt ;) Her i Oslo har vi valgt å ikke ta betalt for dem.

 

P.S. Det går forresten også an å sette disse klistremerkene på de chrome skiltholderne du har, slik at de blir helt makan til de sorte skiltholderne..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånne er jeg også ute etter : ) Noen som har som er villig til å sende meg et par stk, mot betaling selvsagt -

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og sånn blir det seenes ut med klubbmerkene på chrom skiltplate;)

Picture 292-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånne er jeg også ute etter : ) Noen som har som er villig til å sende meg et par stk, mot betaling selvsagt -

 

Hvis du går inn i din profil og legger inn hvor du bor, så er det lettere for den som er ansvarlig for klistremerker i ditt lokallag å gjøre noe med det ;)

 

Bor du i Oslo er det meg som er ansvarlig for klistremerkene, og da kan vi helt sikkert finne ut av noe. Ellers kontakt lokallagsleder i ditt område og hør med ham : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

slike vil jeg også ha: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du går inn i din profil og legger inn hvor du bor, så er det lettere for den som er ansvarlig for klistremerker i ditt lokallag å gjøre noe med det ;)

 

Bor du i Oslo er det meg som er ansvarlig for klistremerkene, og da kan vi helt sikkert finne ut av noe. Ellers kontakt lokallagsleder i ditt område og hør med ham : ja :

Da har jeg lagt inn bosted ++ Bor på Gjøvik, så er sikkert mulig og skaffe noen merker hit : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes de slik at man slipper og få de "motsatt" vei når man setter en på vær side på de bakerste siderutene? hvis noen skjønner hva jeg mener.. Ene siden får man ringene foran og på den andre ruta vil jo ringene komme bak..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg lagt inn bosted ++ Bor på Gjøvik, så er sikkert mulig og skaffe noen merker hit : klø :

 

er vel mulighet for og kjøpe dem på rudshøgda kl 18 i dag. er også t-shorter der med lokal laget navn på.

er lokal treff der i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes de slik at man slipper og få de "motsatt" vei når man setter en på vær side på de bakerste siderutene? hvis noen skjønner hva jeg mener.. Ene siden får man ringene foran og på den andre ruta vil jo ringene komme bak..

 

Disse er kun produsert en vei, slik at det nødvendigvis vil bli motsatt på ene siden.. med mindre du er veldig kreativ da, for alle bokstaver kan settes på ett bokstav om gangen slik at det er en teoretisk mulighet for at du selv kan snu det.. hvor pent det blir spørs hvor stødig du er på hånden :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.