#1 Skrevet Juni 16, 2007 Er det mange her som har hatt problemer med K&N åpent filter på sin S2? Tror jeg har det i hvert fall? På forhånd takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2007 Hvilke problemer ? har kjørt med k&n på en 7a i over 1 år uten noe trøbbel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2007 Hvilke problemer ? har kjørt med k&n på en 7a i over 1 år uten noe trøbbel. LMM problemer. Det tok 1 dag før jeg herpa luftmassemåleren på min 7a:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2007 Tror det er veldig mange som har for seg at LMM blir ødelagt uten at den er det, eller slik. Jeg har kjørt med K&N og Greenfilter i det halvannet året jeg har hatt bilen, og den ble kjørt med K&N før jeg kjøpte den. Og her er det ingen problemer. Prøv å rense LMM din en tur med CRC Electro cleaner... Funker gull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2007 Tror det er veldig mange som har for seg at LMM blir ødelagt uten at den er det, eller slik. Jeg har kjørt med K&N og Greenfilter i det halvannet året jeg har hatt bilen, og den ble kjørt med K&N før jeg kjøpte den. Og her er det ingen problemer. Prøv å rense LMM din en tur med CRC Electro cleaner... Funker gull Riktig.. Filteret var nytt og innsausa når jeg satte det på, tror jeg skal ta det av og blåse litt på det med trykkluft. Tenkte å rense lmm med noe, går vel ann å bruke iso propanol også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 17, 2007 Det er et stort problem at filteret er såppas innsauset ja. Jeg ville latt det stå å "tørke" noen dager før jeg setter det i bilen, gjerne hatt det noen timer i solen. Pass på at du ikke har olje film på hendene etter å ha tatt på det. Da er det for mye olje vil jeg mene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 17, 2007 Det er et stort problem at filteret er såppas innsauset ja. Jeg ville latt det stå å "tørke" noen dager før jeg setter det i bilen, gjerne hatt det noen timer i solen. Pass på at du ikke har olje film på hendene etter å ha tatt på det. Da er det for mye olje vil jeg mene Ja, skal prøve meg litt frem, tenker jeg kjøper meg en sånn electric tool som du nevnte å renseer massemåleren også, så får vi se om det hjelper:) Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 18, 2007 Skal vel bare en tynn tynn film på filteret , beste måten å herpe lmm på er og sette på et filter som er rødt av olje . vær forøvrig obs på at du bør ha et varmeskjold hvis du har satt det på original plassering, mitt smeltet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 18, 2007 Skal vel bare en tynn tynn film på filteret , beste måten å herpe lmm på er og sette på et filter som er rødt av olje . vær forøvrig obs på at du bør ha et varmeskjold hvis du har satt det på original plassering, mitt smeltet Ja sjønner. Det er kittet fra Flissundet, er med varmeskjold. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...