#1 Skrevet Juni 17, 2007 Hei, Vet ikke om dette er rette plassen å skrive dette innlegget, men jeg prøver alikevel. Jeg er jo medlem av klubben og kan være greit å vise dette frem. På min bil så har jeg krom skiltholder og ønsker ikke svarte og så en annen bil her om dagen som hadde "VW Audi Club Norwegen" klister merker på bakruten sin. Da tenkte jeg at det kunne jeg også hatt. Hvor får jeg fatt i 2 stk slike og hva koster de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2007 Disse får du av lokallagsleder der du bor hvis du møter opp på treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2007 kom kom så ska du få... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2007 skulle gjerne hatt et par nye jeg å.. men tar det på lokallagsmøtet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2007 kom kom så ska du få... Da forsvant dette treffet også....fikk ikke tid selv om jeg prøvde. Er det noen annen måte å få disse klistermerkene på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2007 Han hadde glemt å ta de med så du hadde ikke fått de hadde du vert på treffet heller ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 9, 2007 pm sendt, kenneth.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 10, 2007 pm sendt, kenneth.. Thank you....nice service, på ein måde :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 22, 2007 Ka tid e neste treff då? Eg konne og gjerne tenkt meg någen klistre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 22, 2007 søndag 5. august 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 4, 2007 Då e der någen så tar med klister t meg elle?? Og ein ting t... ka tid treffes dokker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 5, 2007 eg har med klister og skiltplater.. 1900 utenfor mc donald 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 5, 2007 Komme eg, men eg trenge ikke klubbklister 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 5, 2007 Eg regne med at eg komme.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 5, 2007 eg har med klister og skiltplater.. 1900 utenfor mc donald Hvor lenge er du der? Sønnen min har bursdags selskap i dag.......og spørs når jeg får mulighet til å stikke innom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 5, 2007 rundt 9 tenker jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 5, 2007 Hmmm...og igjen så rakk jeg ikke treffet!!! Jaja....er vel bare å kjøre uten klistermerker. Men satser igjen på neste treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 11, 2007 Klister er også noe jeg kunne tenkt meg.... Er McDonald-treff eneste måte å få dette på? Er i København ved neste treff (om dere forsatt oppererer med første søndag i mnd.) den 2.sept...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 12, 2007 Ja neste treff blir 2 sept. Men vis du vil ha tak i klubbklister så kan du sende en PM til Morten Korneliussen, for han har klubbklistere. Så kan du sikker få avtalt å møte han eller noe sånn !!! Han pleier ikke å ver vanskelige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...