#1 Skrevet Juni 17, 2007 Var på gatebil på Dokka i dag, og måtte som eneste Quattro vise litt muskler .. http://s6.photobucket.com/albums/y243/Ole_Kristian/?action=view¤t=MOV00153.flv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2007 Nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2007 Grovt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2007 Akkurat slik skal det være... fortsett slik, knall bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2007 Hehe bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 17, 2007 Nice greier! Håper kassa holder lenge med slik bruk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 17, 2007 Nice greier! Håper kassa holder lenge med slik bruk;) Håper jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 17, 2007 j**li bra:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 17, 2007 nice:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 17, 2007 Heh...hvorfor ikke Gjorde det samme selv i Fjordparken i Drammen når det var en haug med folk der, kun noen slitne 240 og Sierra'er som slædda litt, det er jo bare kjipt! Grov låt i bilen din å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 17, 2007 *svimmel* Dette er kult:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 17, 2007 Grov låt i bilen din å Jepp, veldig fornøyd med lyden.. Akkurat slik det skal låte *svimmel* Neida Skulle holdt på en stund til jeg hadde det ikke vært for dårlig sikt, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 17, 2007 hehe... Den lukta er bra parfyme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 17, 2007 Fiks deg et bedre kamera neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 18, 2007 Hvor mye gamp er det i kjærra di 'a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 18, 2007 Hvor mye gamp er det i kjærra di 'a? Si det du chip, intercooler og eksos er det som er modda på motoren.. Tipper på 260-270 hk Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 18, 2007 Så ut til å gå godt den børsa di ! Var så heldig at jeg fikk sett dette i real life, og det er ingen ting som slår quattro donuts ! Eneste jeg synes, etter å ha sett deg kjøre noen runder på banen er at den mangler litt lyd desverre.. Men det så nå ut til at Sierra'n ( den svarte ) blei hengendes etter ut av svinger, de få gangene han ikke lå bredt, og heller jaget deg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 18, 2007 Så ut til å gå godt den børsa di ! Var så heldig at jeg fikk sett dette i real life, og det er ingen ting som slår quattro donuts ! Eneste jeg synes, etter å ha sett deg kjøre noen runder på banen er at den mangler litt lyd desverre.. Men det så nå ut til at Sierra'n ( den svarte ) blei hengendes etter ut av svinger, de få gangene han ikke lå bredt, og heller jaget deg ! Bilen funker greit den.. Så bilen din stå parkert der ja Den svarte Cossien kunne nok grisa meg lett, men han slet vel med feste kan jeg tenke meg, Joda, kunne hatt mer lyd i børsa.. Men like greit å ikke trekke alt for mye oppmerksomhet sitter 3" hele veien med en middels stor lyddemper bakerst.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 20, 2007 Bilen funker greit den.. Så bilen din stå parkert der ja Den svarte Cossien kunne nok grisa meg lett, men han slet vel med feste kan jeg tenke meg, Joda, kunne hatt mer lyd i børsa.. Men like greit å ikke trekke alt for mye oppmerksomhet sitter 3" hele veien med en middels stor lyddemper bakerst.. Var faktisk ikke bilen min som sto der, jeg satt på med en kamerat som også har fått seg en JD registrert rød S2 Hehe Gleder meg til samme eksosoppsett kommer på min også, var egentlig akkurat passe med lyd.. Men back to topic: Godt å se at du satset med coupen din, var vel også delvis den som var grunnen til at jeg tok turen oppover på lørdag Blir aldri lei den lyden ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 20, 2007 Var faktisk ikke bilen min som sto der, jeg satt på med en kamerat som også har fått seg en JD registrert rød S2 Hehe Gleder meg til samme eksosoppsett kommer på min også, var egentlig akkurat passe med lyd.. Men back to topic: Godt å se at du satset med coupen din, var vel også delvis den som var grunnen til at jeg tok turen oppover på lørdag Blir aldri lei den lyden ! Hehe, okay.. trodde først det var din bil som stod i utstillingen der, men så fort at den hadde annet regnr. og klima.. men var helt sikker på at den JD regga var din, hehe.. Klart det satses med coupen, derfor den er innkjøpt Håper på mer banekjøring om ikke så lenge ja Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...