#1 Skrevet Juni 17, 2007 2 Faults Found: 00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded 06-10 - Signal too High - Intermittent 00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded 06-10 - Signal too High - Intermittent Hva betyr dette og hva kan det være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2007 Og denne går i nødmodus eller lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2007 fra autohidden 00544 - Maksimalt ladetrykk overskredet. Sannsynlig årsak: Slanger byttet om/ikke koblet til, slanget tilstoppet/utette,ladetrykkaktuator/-reguleringsventil,manifoldtrykkføler(i motorstyringsmodul) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2007 Har du nyligt skiftet chip? Når jeg kjøpte min så hade jeg samme problem. Viste seg at det var chippen som gav for mye trykk og bilen kuttet tenning når den overskred maksimalt trykk på MAP'en som er 1.5 bar ladetrykk på ABY motoren. 3B så er det 1 Bar. Bare en ide. Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...