#1 Skrevet Juni 17, 2007 Som tpoic sier.. tror den sitter i høyre døra men er det noen som kan bekrefte det?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2007 om jeg ikke husker riv ruskene feil så sitter denne i bagasje rommet ved reservehjulet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2007 om jeg ikke husker riv ruskene feil så sitter denne i bagasje rommet ved reservehjulet. Innafor trekket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2007 Som tpoic sier.. tror den sitter i høyre døra men er det noen som kan bekrefte det?! den sitter bak høyre bakhjul i bagasjrommet ditt, under trekket;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2007 den sitter bak høyre bakhjul i bagasjrommet ditt, under trekket;) Stemmer det...pakka inn i noe isolasjons greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 17, 2007 framafor eller bakafor spylevæsketanken?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 17, 2007 Leste litt feil jeg....den ligger foran hjulet....bak sidetrekket i baksetet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 18, 2007 I Coupeen jeg hadde var den bak dørtrekket i baksetet på høyresida, er den på ett annet sted på S2? Lå oppå hjulbuen innpakket i noe som lignet på veggisolasjon.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 18, 2007 Leste litt feil jeg....den ligger foran hjulet....bak sidetrekket i baksetet ligger den ikke bak som på 80 b4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 18, 2007 så jeg må av med trekket baki baksetet for å komme til?! Skal koble opp en alarm og trenger egentlig bare å finne ledningene!.. Noen som veit hvor de går og hva slags farge det er på de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 18, 2007 bruk ledningene som kommer fra døra på førersida,dette har jeg gjort på 2 stk jeg har montert alarm på,passer bra så legger du alarmboksen over dekselet over pedalene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...