#1 Skrevet Juni 17, 2007 Hei Jeg har fått en irriterende lyd, lokalisert på førersiden i området bak speedometer en eller annen plass. Jeg har fjernet alt løst i bilen, men lyden er der fortsatt. Hvis jeg kjører rolig på fast underlag så er det helt stille, men ved vanlig kjøring på alle typer underlag kommer den frem noe og da. Trodde en vending det kunne være noe med styringen som gnisset, men opplever også at lyden kommer på rettstrekninger, har derfor fått mistanke til demper'ne. Bilen er utstyrt med luftfjæringer og har gått 53'' km. Skal ha bilen på service hos møller Trondheim om 14 dager og håper vel at de kan klare å finne ut av det, men tenkte bare å høre om noen kunne bidra med litt kvalifisert gjetting. Takk Jostein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2007 Kan du beskrive lyden? Hjelper litt det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2007 Vil nok beskrive lyden som en spent hyssing/tråd som det blir spilt på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...