#1 Skrevet Juni 18, 2007 Trenger å friske opp alle blanke listene mine , spesielt tak railsene. Hva bruker folk til dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2007 Trenger å frikse opp alle blanke listene mine , spesielt tak railsene. Hva bruker folk til dette? Jeg bruker autoglym kromrens, syntes den gir veldig bra resultater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2007 Jeg bruker autoglym kromrens, syntes den gir veldig bra resultater. Takker for tips , får prøve denne da Hvordan er bruken? Påføres først for å la den sitte på litt , eller bare gnikke på og av med engang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2007 Har hørt mye bra om P21's Polishing Soap http://www.autogeek.net/p153.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 19, 2007 Takker for tips , får prøve denne da Hvordan er bruken? Påføres først for å la den sitte på litt , eller bare gnikke på og av med engang? Bare å smøre på å la den tørke for så å polere bort med microfiberklut. Mulig det blir ennå bedre resultat ved å la den sitte på lenger, men det har ikke jeg prøvd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 19, 2007 Autosol? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...