#1 Skrevet Juni 18, 2007 noen som har bilder av hvordan brakketten til rotrex ser ut? eller montert i bil. fant svært lite på vwvortex/google 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2007 Prøvde å lete frem bilder men finner ikke noe her å nå. Det er et ca 25 cm ( mål gjerne på en g-lader for å sjekke akkurat mål ) langt firkant rør som passer rett på org luft filter rør og returrør. på undersiden er det en flens for slange som er like stor som innløpet på rotrexen. Skal prøve å lete frem bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2007 braketten som er mest interresant.. det jeg har ser slik ut.. altså jeg mangler braketten hovedsakelig. stått og tittet på løsning for å modde orginalbraketten, men det er ikke bare bare ser det ut til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2007 Tenkte på den sorte der eg - min feil. Den andre har jeg ikke bilder av heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...