#1 Skrevet Juni 18, 2007 før jeg lager et selv, vil jeg høre om det er mulig å få kjøpt en avskjerming av luftfilteret mitt, så den ikke suger varme opp av turboen. motoren er en AAN. er snakk om åpent filter såklart evt kit med filter/avskjerming 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2007 opp.. noen som vet om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2007 Har ikke klart å finne det til S4'n min.. Så jeg kjøpte/fikk ei plate som jeg klipte og skar til... Bedre enn ingenting tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2007 hva med luftfilter kit, med både filter og plate? noen anbafalinger, helst ikke så jævlig dyre greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 19, 2007 Veit at http://www.autopower.no har kn-kit. Kjøpte det til a6 min ifjor med plate og alt jeg trengte.. Ring å hør med dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...