#1 Skrevet Juni 18, 2007 Som topic sier... Firma eller privat personer... Jeg får ikke gnist i prosjekt bilen min, og jeg har mere eller mindre gitt opp med å få det til! Bilen det er snakk om er typ 85 og motoren s2 3b. Jonus kunne ta på seg denne jobben i slutten av Juli (noe som er lenge til...), samt at han bor ute i Fredrikstad området (noe som er langt unna...)... Så hvis det er noen som veit om firma som har god kjennskap til feilsøking på slike motorer i Oslo området, eller om det er en vennlig sjel i klubben som kunne ta seg tur til verkstedet mitt og hjelpe meg (betaler seff for bryderiet) så setter jeg stor pris på dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2007 AR driver vel med Motronic såvidt jeg har fått med meg. De ligger jo på Rasta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2007 Hør med JCS race tech, holder til på kløfta/frogner 93031222 han fikser det meste.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 20, 2007 Da har jeg prata med JCS Race Tech, og det ser ut til at ting ordner seg! Får muligens levert bilen før helga og greier... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...