Motronic guruer i Oslo/Akershus?

Anbefalte innlegg

Som topic sier... Firma eller privat personer... Jeg får ikke gnist i prosjekt bilen min, og jeg har mere eller mindre gitt opp med å få det til! Bilen det er snakk om er typ 85 og motoren s2 3b.

Jonus kunne ta på seg denne jobben i slutten av Juli : rolleyes (noe som er lenge til...), samt at han bor ute i Fredrikstad området (noe som er langt unna...)...

Så hvis det er noen som veit om firma som har god kjennskap til feilsøking på slike motorer i Oslo området, eller om det er en vennlig sjel i klubben som kunne ta seg tur til verkstedet mitt og hjelpe meg (betaler seff for bryderiet) så setter jeg stor pris på dette!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

AR driver vel med Motronic såvidt jeg har fått med meg. De ligger jo på Rasta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med JCS race tech, holder til på kløfta/frogner 93031222 han fikser det meste..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg prata med JCS Race Tech, og det ser ut til at ting ordner seg! Får muligens levert bilen før helga og greier...: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.