#1 Skrevet Juni 18, 2007 Har en bakrutesenker som er klar til montering.. Men er usikker på hva jeg skal feste den med? Noen som har noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2007 Sicaflex eller Tec7. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2007 hvor får jeg kjøpt det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2007 På de fleste bilsjapper som BilXtra,Mekonomen etc. Jeg kjøpte Tec7 hos Europris faktisk,de har både sort,grå og klar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 18, 2007 limte min med pl400 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 19, 2007 Lim godt fast!!! min fløy av i 80 kmt engang.. bilen bak fikk sjokk sicaflex'n blekke go nok på min selvom det var det som fulgte med når jeg kjøpte den. så har brukt noe lim de bruker på maskinene på en fabrikk her i Særp, funka fett vet desverre ikke hva det heter men har hørt at den tech7'n er go 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 19, 2007 Lim godt fast!!! min fløy av i 80 kmt engang.. bilen bak fikk sjokk sicaflex'n blekke go nok på min selvom det var det som fulgte med når jeg kjøpte den. så har brukt noe lim de bruker på maskinene på en fabrikk her i Særp, funka fett vet desverre ikke hva det heter men har hørt at den tech7'n er go Du hadde sikkert ikke på nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 19, 2007 takker for svar! Har vert på europris og kjøpt Sikaflex.. Skal prøve og montere nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 19, 2007 har prøvt nå, og det funka heller dårlig.. sto og holdt bakrutesenkeren på plass i over 30minutt, allikevel satt den enda ikke fast Hvor lang tid tar det før den stivner? Er ikke perferkt passform på bakrutesenkeren, så må holdes på plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 19, 2007 har prøvt nå, og det funka heller dårlig.. sto og holdt bakrutesenkeren på plass i over 30minutt, allikevel satt den enda ikke fast Hvor lang tid tar det før den stivner? Er ikke perferkt passform på bakrutesenkeren, så må holdes på plass Hei Ta på sika der det skal, legg på bakrutesenkeren og teip den på plass. Altså bruk teip for å holde den fast til limet tørker.... la heller teipen sitte på litt for lenge. Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 20, 2007 MYE lenger en 30 min jeg teipa over midl. for å holde på plass.. etter 24 timer i varmen skal det gå bra hvis du kan la bilen stå kan du jo sette den i garasjen som jeg gjorde med masse bjelker mellom taket i garasjen og bakrutesenkærn for å holde det skikkelig nede hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...