Montering av bakrutesenker

Anbefalte innlegg

Har en bakrutesenker som er klar til montering.. Men er usikker på hva jeg skal feste den med? Noen som har noen tips?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sicaflex eller Tec7. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor får jeg kjøpt det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På de fleste bilsjapper som BilXtra,Mekonomen etc. ;) Jeg kjøpte Tec7 hos Europris faktisk,de har både sort,grå og klar. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

limte min med pl400

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lim godt fast!!! min fløy av i 80 kmt engang.. bilen bak fikk sjokk :P

sicaflex'n blekke go nok på min selvom det var det som fulgte med når jeg kjøpte den.

så har brukt noe lim de bruker på maskinene på en fabrikk her i Særp, funka fett ;) vet desverre ikke hva det heter

 

men har hørt at den tech7'n er go

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lim godt fast!!! min fløy av i 80 kmt engang.. bilen bak fikk sjokk :P

sicaflex'n blekke go nok på min selvom det var det som fulgte med når jeg kjøpte den.

så har brukt noe lim de bruker på maskinene på en fabrikk her i Særp, funka fett ;) vet desverre ikke hva det heter

 

men har hørt at den tech7'n er go

 

Du hadde sikkert ikke på nok : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar! : smil : Har vert på europris og kjøpt Sikaflex.. Skal prøve og montere nå : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har prøvt nå, og det funka heller dårlig.. sto og holdt bakrutesenkeren på plass i over 30minutt, allikevel satt den enda ikke fast :| Hvor lang tid tar det før den stivner? Er ikke perferkt passform på bakrutesenkeren, så må holdes på plass : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har prøvt nå, og det funka heller dårlig.. sto og holdt bakrutesenkeren på plass i over 30minutt, allikevel satt den enda ikke fast :| Hvor lang tid tar det før den stivner? Er ikke perferkt passform på bakrutesenkeren, så må holdes på plass : mad :

 

Hei

 

Ta på sika der det skal, legg på bakrutesenkeren og teip den på plass.

Altså bruk teip for å holde den fast til limet tørker.... la heller teipen sitte på litt for lenge. :D

 

Mvh

 

Kim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MYE lenger en 30 min xD

jeg teipa over midl. for å holde på plass.. etter 24 timer i varmen skal det gå bra :)

 

hvis du kan la bilen stå kan du jo sette den i garasjen som jeg gjorde med masse bjelker mellom taket i garasjen og bakrutesenkærn for å holde det skikkelig nede ;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.