Spørsmål om litt diverse angående en Caddy

Anbefalte innlegg

NOEN her på forumet vet dette, det vet jeg:P

Dette er bilen min.

Denne skal jeg ha felger på.

1: hva er bolrsirkelen på denne?

2: hvor brede felger kan jeg ha?

3: jeg vil ha innpress på dekkene mine, hvor mye bredere kan/må felgene være da?

Og sist, men ikke minst: hvordan endrer dette seg hvis jeg valser hjulbuene litt, og strekker stålet 1cm på hver side? Må jeg ha spacere på 1cm da, eller kan jeg kjøre med bredere felger og dekk?

Hvis det gjør saken lettere, så kommer jeg til å gå for Schmidt TH-line:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Går utifra at det er 4*100 på disse.

2. varierer, men tror du kan klare 9" breie felger bak hvertfall. Usikker på om det går fremme.

3. Du vil ha innpress på dekkene? Går utifra at du mener at du skal ha innpress på felgene. Jeg vet at man får godkjent et20(tror jeg det var,hvertfall rundt omkring der) 8x14 brede schmidt th-line.. DVS at du får TÜV på dette;)

Sist men ikke minst, så tror jeg at du kan gå for breiere felger hvis du valser 1 cm;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Boltsirkelen er 4*100

Jeg kjører selv med 7* 17 med et 35 nå og det er plass til mere bak men foran er dette ganske maks trur jeg. (Vurderer spacere bak)

Lykke til med felg kjøp og med bilen;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kamerat kjørte med 9*16 bak på en slik en, husker ikke hvordan det var med stikker nok ikke mye utenfor..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@ Per: du har vel ikke et bilde eller tre?

Er nysgjerrig på hvordan bilen tar seg ut med 17":)

Og ja, det blir nok så bredt som mulig både fremme og bak. Har lyst til å valse en centimeter på hver skjerm også, når jeg først er i gang:)

Hva bør en få fatt i først i så tilfelle? Eller hvordan går man frem?

Valse først, og så finne felg? Elle romvendt?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.