Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har fått en liten bulk på bakplaten, og vurderer om jeg skal prøve å rette den opp selv. Noen som har peiling på om det er en umulig oppgave for en som aldrig har gjort det før?

 

Hvordan går man frem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilde hadde vært fint. men du kan prøve å varme bulken og presse den ut, men vær forsiktig så ikke du strekker plasten for mye!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skrev feil. Bulken er på bakplaten, altså ikke plast. Så hvordan skal jeg gå frem da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du legger ut bilde så er det enkelt å forklare.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et bilde

clip_image001.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som den lista er skrudd, hvis den er det så er det piece of cake.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som den lista er skrudd, hvis den er det så er det piece of cake.

 

Den er desverre ikke skrudd. Den er sveiset til karosseriet. Så det er stor jobb å bytte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er det litt værre. da må man bruke en slik multisoit sveisemaskin med runkestokk. skal se om jeg får tatt bilde av den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var det jeg tenkte meg. Blir vanskelig for meg å fikse det. Blir vel også dyrt å sende den på verksted

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det blir fort en 4-5tusen med lakk. men det er jo barfe å høre litt rundt på diverse verksteder. kansje du til og med får en pm ifra noen som kan ta det uten kvittering?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser lei ut den der.. men det er jo ikke bakluke.. men bakplate...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser lei ut den der.. men det er jo ikke bakluke.. men bakplate...

 

Det er riktig. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det blir fort en 4-5tusen med lakk. men det er jo barfe å høre litt rundt på diverse verksteder. kansje du til og med får en pm ifra noen som kan ta det uten kvittering?;)

 

Ja for gjøre det. uten kvittering hadde jo vært knall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man skal bruke oppretterhammer, hvordan går man da frem? Noen som kan gi en kort beskrivelse?

Trenger man å varme opp bulken? Ellers noe man må passe på slik at skaden ikke blir større etc?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer du ikke til vist du demonterer inni bakluka, slik at du kan banke den ut ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer du ikke til vist du demonterer inni bakluka, slik at du kan banke den ut ?

 

Nei det er ikke mulig, desverre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.