#1 Skrevet Juni 19, 2007 Som topic sier. Hvor er det best å handle ting som støtfangere, skjermbreddere, sidelister, GTi lepper+++ til Golf 1 og 2? Står forholdsvis nye fangere fra Veng på min bil, og de falmer allerde. Noen som vet hvem som selger av bra kvalitet eller? Finnes det evnt. noen bra lakk som får de til å se nye ut? Ønsker ikke at de skal se lakkert ut. Alle tips mottes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2007 Står forholdsvis nye fangere fra Veng på min bil, og de falmer allerde. Noen som vet hvem som selger av bra kvalitet eller? Et tips som jeg snappet her på forumet er og rett og slett bruke varmepistolen på dem. Så kommer fargen tilbake.Prøvde dette på min og synes det funka. Det er verdt og prøve. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2007 Et tips som jeg snappet her på forumet er og rett og slett bruke varmepistolen på dem.Så kommer fargen tilbake.Prøvde dette på min og synes det funka. Det er verdt og prøve. Så det. Skal prøve, men trenger en del nye deler til einseren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...