#1 Skrevet Juni 19, 2007 Jadda ny dag nye problemer, Nå har det seg slik at en nær venn av meg har en golf3 vr6 på vei hjem fra de store daler her om dagen begynte det plutselig og gnage noe sykt fra det vi "tror" er venstre nav. Etter og ha byttet lager en gang og fått en tilbakemelding fra møller at det nok er lageret, men at vi nok har ødelagt det når vi klarte og dele det (det er todelt lager) så bytter vi igjen men til ingen nytte. Gnagingen forekommer kun ved sving til venstre altså under belastning på høyere fremhjul. noen som kan komme på noen andre ting som kan være galt? andre feilkilder? Det er altså en 1995 golf3 vr6 colourconcept. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2007 Drivledd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2007 Var det jeg tenkte og, men godt og se andre med samme bilen gi en tilbakemelding på det. Takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 20, 2007 Tørre manskjetter kan gnage noe helt for j.., særlig ved sving. Prøv å spraye disse med silikonspray hvis de ser litt suspekte ut.. Er billigste vei, i hvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 21, 2007 Kan jo bare si at det var innerbanen på venstre hjul lager. Når du hører en lyd fra høyere side så går man vel automatisk utifra at det er noe på den siden? Men nu er det fikset og neste gang skal jeg helt klart bare byte på begge sider med en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...